Promjene su samo minimalno utjecale na izgled C4 koji je novim svjetlima zadržao prepoznatljiv elegantni izgled. Prednja svjetla sada su ušminkana dnevnim LED svjetlima koja tvore takozvani svjetlosni potpis, a stražnja imaju 3D efekt.
Mnogo više truda Francuzi su uložili u ono što se krije ispod karoserije. Najveću pažnju zaslužuje nova gama motora kojom dominiraju benzinski Puertech i dizelski BlueHDi agregati. Trocilindrični benzinci koji razvijaju 110 i 130 KS izuzetno su kultivirani i štedljivi, a jedino što otkriva njihov broj cilindra je drugačiji zvuk.
Na testnoj vožnji koja je uključivala mnogo zahtjevne brdske ceste, autoceste i gradske gužve 130 KS snažan benzinac s automatskim mjenjačem trošio nam je samo 6,7 l/100 km. S dizelom smo istu rutu prošli s litrom manje. Dodatne novosti u unutrašnjosti su sustav ulaska i okretanja bez ključa te novi multimedijski sustav sa zaslonom osjetljivim na dodir promjera 7 inča. Pored iznimno visoke udobnosti u vožnji C4 se može pohvaliti i iznimno prostranom unutrašnjosti s prtljažnikom od 408 litara. Cijena osnovnog C4 sa 110 KS iznosi 106.900 kn, a dizelaša s 92 KS 108.900 kuna.