Za pogon novog BMW-a M6, koji je istovremeno predstavljen i u kupe i u kabriolet izvedbi, brine novi V8 twinturbo motor sa 560 KS i 680 Nm okretnog momenta. Zahvaljujući tome je brži primjerak iz dvojca (kupe) sposoban za sprint iz mjesta do 100 km/h za samo 4,2 s, ali je i unatoč toj brojci potrošnja goriva smanjena, a emisija štetnih plinova reducirana za čak 30 posto. Sedamstupanjski M DCT mjenjač standardni je dio opreme na svim modelima.
Sustav M-Drive i Active-M diferencijal također dolaze serijski, dok su supersnažne kočnice, izvedene u kombinaciji keramike i ugljičnih vlakana, dostupne samo kao opcijski dio opreme. Kako se i očekuje od BMW-a, raspodjela masa između prednje i stražnje osovine dovedena je gotovo do savršenog omjera 50:50, te se od oba modela po pitanju voznih osobina može očekivati samo ono najbolje. Znakovi raspoznavanja, nadalje, bit će primjetni izvana - osim odgovarajuće insignije tu su i četverostruke ispušne cijevi, škrge za hlađenje i odgovarajući naplatci - kao i u unutrašnjosti, gdje je većina instrumenata i komandi, uključujući i novi Head-up zaslon, ponovno podređen prvenstveno vozaču.