To je to što me zanima!

Novi Audi A4: Mali pomak za izgled, ali veliki za tehnologiju

A4 je osjetno lakši, a unatoč tome što izgleda slično kao stari model, u njemu se kriju mnoge nove tehnologije. Na tržište stiže ove jeseni, a cijene se još ne znaju
Vidi originalni članak

Audi je konačno objavio fotografije nove generacije A4, i to u dvije izvedbe. Novi model predstavljen je kao limuzina i kao karavan Avant. Iako je dizajn u potpunosti nov, velike sličnosti s još aktualnim starim modelom nije moguće sakriti. 

A4 je sada duži oko 3 cm (473 cm), 2 cm širi i ima 1 cm duži međuosovinski razmak. Automobil izgleda malo agresivnije i oštrije, no promjene na karoseriji bi se lako mogle zamijeniti s običnim redizajnom. No s druge strane A4 se ispod karoserije u potpunosti promijenio. masa koja je smanjena za čak 120 kilograma, pa osnovni model teži samo 1320 kg. To je jamstvo za manju potrošnju goriva i bolje ponašanje u vožnji. 

Audi

Kabina je prostranija, a više je i mjesta u prtljažniku, u koji stane 505 litara. Najveća novost u unutrašnjosti su novi digitalni instrumenti preuzeti s novog TT-a, koji će dolaziti uz bogatije pakete opreme. Za pogon će biti zaduženi četvero i šesterocilindrični motori s turbopunjačem. Osnovni model je benzinski  1.4 TFSI sa 150 KS, dvolitreni benzinac ima 190 i 252 KS, a dizelaši razvijaju 150 i 190 (2.0) te 218 i 272 KS (3.0 V6). 

Audi će ponuditi i verziju s pogonom na prirodni plin i 170 KS, a kasnije stižu i drugi dizelski i benzinski motori. Prodaja bi trebala početi tijekom ove jeseni. 

Audi

Idi na 24sata

Komentari 98

  • Objektivaniiskren 13.08.2015.

    Divim se našim forumima, i prepucavanjima, i uvijek ista tema i stavovi. Uglavnom predrasude, prvenstveno zbog malog iskustva u vožnji različitih klasa i proizvodjača. Osobno sam godinama vozio Toyotu, Seata, Hondu, Audija, Škodu, Opela...Sa svakim navedenim napravio oko100000km..neke voziom i danas... Ovi koji voze japanske aute samo trube o kvaliteti kao da im treba auto za 500000km u dvije godine, i najsretniji su vidjeti susjeda kojom nešto crkne na starijem njemačkom autu koji ima 200000+ km.....takvih je najviše na cesti.... Iz iskustva Japanska vozila se malo manje kvare u odnosu na novije njemačke aute iza 2008g., ALI ovdje je riječ o komforu, osjecaju u vožnji, udobnosti, buci na autoputu, koje su prioritet ljudima koji se puno voze i koji si prijatelja njemački auto, o kakvom se u ovom članku i piše....DAKLE, svi auti iz VW nisu ni slični, Honda je najkvalitetnija, ali što znači ako nema dovoljan izbor agregata, mjenjača, 4wd pogona i sl.... Svako nešto voli, ali objektivan je onaj koji proba sve, nije svima cilj impresionirat klince u kvartu kad zaprdi s autom koji ima dusu i sl...Drugima opet nije bitno da se udobno, tiho i brzo voze s obitelji u premiom limunzini, ali TKO NIJE probao, nek ne pise i blamira se.. Tako dragi moji, ne brkajte kruške i jabuke... Lijep pozdrav svima

  • debelman 12.07.2015.

    ne znam cemu ovakav veliki volan

  • KokoT 12.07.2015.

    Za dobrim konjem prašina se diže...a ovi jadnici što pljuju po Audiju neka i dalje voze japanske kante koje se "ne kvare".I nek si utvaraju da voze aute.

Komentiraj...
Vidi sve komentare