Nove promjene dolaze na najveću video platformu YouTube. Google je objavio kako YouTube dobiva handle opciju, kojom će kreatori i gledatelji moći još bolje komunicirati. Radi se zapravo o poznatom simbolu '@' koji na društvenim mrežama obično koristimo kad želimo spomenuti nečije ime ili internetski nadimak.
Slično će to funkcionirati i na YouTubeu, gdje će svaki kanal dobiti jedinstvenu handle oznaku u svom URL-u, koju će kreatori moći odrediti po želji ukoliko već nemaju personalizirano izrađeni URL za svoj kanal.
Handles će se naravno pojavljivati i na drugim mjestima na kanalu i YouTubeu, pa će tagiranje u primjerice komentarima biti još jednostavnije, a sve zbog veće povezanosti publike i kreatora, koji će svoj jedinstveni identitet kanala kroz handle moći promovirati i izvan YouTubea.
Cilj ovoga je, navodi Google, povećati prepoznatljivost i vidljivost kreatora sadržaja, a što će naravno dodatno povećati i gledanost.
Posljednja velika promjena na YouTubeu bila je prošle godine, kad je Google na YouTube videima maknuo gumb 'Ne sviđa mi se', odnosno sakrio mogućnost da prije nego pokrenete nečiji video vidite koliko ljudi ga je prethodno ocijenilo kao loš.
Premda je broj dislajkova i dalje privatno vidljiv kreatoru videa, nije teško zaključiti da je Googleu cilj da ljudi čim više vremena provode gledajući videe, ma kakvi god oni bili - dokle god su dobro krcati reklamama.
Handles će kreatori moći početi podešavati već idući mjesec o čemu će ih YouTube informirati, a tko ima prednost, ovisit će naravno o tehničkim faktorima svakog kanala, poput aktivnosti i broja pretplatnika.