Jazz je u unutrašnjosti prostran poput 20, 30 cm dužeg kompakta. Tu su i “čarobna sjedala” koja je moguće preklapati na brojne načine što Jazz čini i najprilagodljivijim u klasi. Auto je i izuzetno pregledan, za klasu udobniji od tipičnog konkurenta i tih u vožnji.
U unutrašnjosti pohvale zaslužuju udobna sjedala, savršena ergonomija te izrada i kvaliteta materija. I u pogledu sigurnosti je Jazz priča za sebe. Ima obilje sustava za pomoć u vožnji koji su i kod rijetkih auta srednje klase u seriji. Tu je i središnji zračni jastuk između putnika i vozača što je apsolutna novost u klasi.
Pogon novog Jazza je hibridni. Sklop benzinca i dva elektromotora ima 109 KS, no dojam u vožnji je da je snage i više. Potrošnja na testu od 4,3 l/100 km u gradu je također izuzetno niska. Pri agresivnoj vožnji Jazz se ističe odličnim ovjesom i upravljačem.
Velikih mana jednostavno nema. Na žalost, u skladu s tim je i cijena. Već osnovna oprema je izuzetno bogata, no cijenom od 179.990 kuna Jazz je skuplji i od Civica. Odličan auto, ali što vrijedi to i košta.
masa: 1300 kg
dimenzije: 404x169x153 cm
pogon: 1,5 benzin + elektro
snaga: 80 kW/109 KS
0-100 km/h: 9,4 s
najveća brzina: 175 km/h
potrošnja: 4,5 l/100 km
cijena: 183.990 kn (testni model), 179.990 kn (osnovni model)
Testirana Honda Jazz 1.5 Hybrid Comfort u opremi ima prilagodljive digitalne instrumente, automatski klima uređaj, adaptivni tempomat, grijana sjedala, LED svjetla, dab prijemnik...