Iako se novi 500 na prvi pogled gotovo ne razlikuje od starog modela, Fiat se hvali kako je na novoj generaciji “retro uspješnice” napravljeno čak 1900 promjena.
Nakon osam godina miljenik žena i trendsetera doživio je temeljitu obnovu, no da bi primijetili najvažnije promjene potrebno je stari i novi model staviti jedan pored drugog i pomnije ih promotriti. Tada postaje jasno da je Fiat promijenio kompletan prednji dio te stražnja svjetla, ali je unatoč tome uspio zadržati prepoznatljivost i retro ugođaj. Fiat od sada nudi i nekoliko novih boja te dvobojnih kombinacija.
I promjene u unutrašnjosti su iste vrste. Izuzev novih instrumenata, 7-inčnog zaslona osjetljivog na dodir u sredini, te boljih sjedala s novim presvlakama riječ je o sitnim kozmetičkim detaljima. Zbog bolje izolacije smanjena je buka u unutrašnjosti što je jasan plus kada je u pitanju komfor vožnje.
Ponuda prostora u unutrašnjosti nije mijenjana, što znači da je straga dosta skromna, dok u prtljažnik stane samo 185 litara. Automobil u seriji dolazi sa sedam zračnih jastuka, a poboljšani su i sustavi aktivne sigurnosti. Obnovljeni 500 nudit će se isključivo u kombinaciji s Euro 6 motorima.
Osnovni ostaje slabašni 1.2-litreni benzinac koji razvija 69 KS, a dobra opcija za one koji žele više je 0.9 litreni dvocilindrični turbomotor s 85 KS ili 105 KS. Ponudu će kasnije povećati ekološka benzinska izvedba koja emitira samo 99 g CO2 po km te 1.3-litreni dizelski model s 95 KS.
Još se ne zna koji od ovih motora dolaze na naše tržište. Nepoznanica je i cijena, no to bi se trebalo saznati do jeseni kada obnovoljeni 500 stiže na tržište. Nudit će se tri razine opreme, Pop, Popstar i Lounge, a u osnovnoj Fiat nudi radio sa šest zvučnika, komande na upravljaču i LED dnevna svjetla.
Klima je serija u drugoj razini opreme, a najbogatiji model donosi panoramski krov i alunaplatke. “Kabrio” verzija s velikim otvorom na krovu također je temeljito obnovljena.