To je to što me zanima!

Nova generacija automobila za sve šminkerice i trendseterice

Nakon osam godina miljenik žena doživio je temeljitu obnovu, no da bi primijetili najvažnije promjene potrebno je stari i novi model staviti jedan pored drugog
Vidi originalni članak

Iako se novi 500 na prvi pogled gotovo ne razlikuje od starog modela, Fiat se hvali kako je na novoj generaciji “retro uspješnice” napravljeno čak 1900 promjena.

Nakon osam godina miljenik žena i trendsetera doživio je temeljitu obnovu, no da bi primijetili najvažnije promjene potrebno je stari i novi model staviti jedan pored drugog i pomnije ih promotriti. Tada postaje jasno da je Fiat promijenio kompletan prednji dio te stražnja svjetla, ali je unatoč tome uspio zadržati prepoznatljivost i retro ugođaj. Fiat od sada nudi i nekoliko novih boja te dvobojnih kombinacija. 

I promjene u unutrašnjosti su iste vrste. Izuzev novih instrumenata, 7-inčnog zaslona osjetljivog na dodir u sredini, te boljih sjedala s novim presvlakama riječ je o sitnim kozmetičkim detaljima. Zbog bolje izolacije smanjena je buka u unutrašnjosti što je jasan plus kada je u pitanju komfor vožnje. 

Ponuda prostora u unutrašnjosti nije mijenjana, što znači da je straga dosta skromna, dok u prtljažnik stane samo 185 litara. Automobil u seriji dolazi sa sedam zračnih jastuka, a poboljšani su i sustavi aktivne sigurnosti. Obnovljeni 500 nudit će se isključivo u kombinaciji s Euro 6 motorima. 

Osnovni ostaje slabašni 1.2-litreni benzinac koji razvija 69 KS, a dobra opcija za one koji žele više je 0.9 litreni dvocilindrični turbomotor s 85 KS ili 105 KS. Ponudu će kasnije povećati ekološka benzinska izvedba koja emitira samo 99 g CO2 po km te 1.3-litreni dizelski model s 95 KS. 

Još se ne zna koji od ovih motora dolaze na naše tržište. Nepoznanica je i cijena, no to bi se trebalo saznati do jeseni kada obnovoljeni 500 stiže na tržište. Nudit će se tri razine opreme, Pop, Popstar i Lounge, a u osnovnoj Fiat nudi radio sa šest zvučnika, komande na upravljaču i LED dnevna svjetla

Klima je serija u drugoj razini opreme, a najbogatiji model donosi panoramski krov i alunaplatke. “Kabrio” verzija s velikim otvorom na krovu također je temeljito obnovljena.

Idi na 24sata

Komentari 35

  • komentator s marsa 22.07.2015.

    turbodizel, 900 kubika i 2 cilindra hahaha neko viceve priča

  • blu3 22.07.2015.

    imao sam ga 7 godina. jedini kvar u 100.000km je bio sto je zajebavao nekakav mikroprekidac u vratima gepeka ali kada se skuzilo sto je problem otklonio se u roku odmah. osim toga sjedi, pali, vozi, islo se na more, islo se na skijanje. mozda je malecki auto ali u gradu di se svi guzvaju a gdje se najvise i vozi, gdje treba naci parking za to je odlican. Jedina mana po meni je zvucna izolacija. U jednu ruku mi je zao sto se prodao ali eto, dosao klinac i nazalost pojavila se potreba za vec autom

  • expendables 22.07.2015.

    nekada auto kojeg si je skoro svaka obitelj mogla priustiti,a sada retro skupa investicija,isto kao i buba.

Komentiraj...
Vidi sve komentare