Svi mi volimo dijeliti fotografije, hvaliti se mjestima koja smo posjetili i novim doživljajima, a upravo to je i smisao Jealousyja (Ljubomore), nove društvene mreže koja je krenula iz Hrvatske.
Splitski trojac Ivo Leko, Ivan Jukić i Ante Braović stoji iza projekta starog nekoliko mjeseci, a oni kažu kako njihov projekt ne traži lažnu skromnost, već od korisnika da se pohvale drugima svojim doživljajima i izazovu 'ljubomoru' drugih. No, kako sami pojašnjavaju ideja im je stvoriti mrežu korisnika bez klasičnih profila i lažnih prijatelja. Korisnici na objave reagiraju sa 'jel' ili 'jel off', odnosno pozitivna ili negativna reakcija, a pritom nitko ne zna kakvu ste reakciju nekome dali i na taj vam je način osigurana anonimnost i možete biti potpuno iskreni.
Tom negativnom reakcijom korisniku se tako daje do znanja da je "promašio priču", a s druge strane pozitivne reakcije ili 'jelovi' skratit će vam vrijeme između objava. Autori su naime zamislili kako će korisnici biti ograničeni na vrijeme između objava na 5 dana, što se može skratiti tim pozitivnim reakcijama. Logično, netko bi shvatio i da će onda sa većim brojem fanova korisnici moći brzo doći do što kraćeg vremena između objava, ali algoritam u pozadini vodi računa o broju pratitelja i pregleda objave te na taj način radi procjenu jačine korisnika. Oni kojima pak vrijeme među objavama bude najkraće postaju velike face (Big Shots). Tu je i Hype Flow, prikaz s objavama oko kojih vlada najveća strka po broju reakcija i komentara, a tu se mogu pronaći i najzanimljivije objave.
Kako nam je rekao Ivo Leko, još su fokusirani na poliranje svih mogućnosti i iza Nove godine planiraju krenuti sa snažnijom promocijom Jealousyja i privlačenjem korisnika, kojih sada imaju nešto manje od 10.000. Kao najnoviju mogućnost koju su uveli, slušajući feedback korisnika, navodi tajne komentare. Naglašava da nisu htjeli klasični chat među korisnicima, već će ovako komentare moći vidjeti samo dvoje korisnika koji ih razmjenjuju.