U Nissanovom sportskom odjelu NISMO bili su itekako zaposleni posljednjih mjeseci. Novi Nissanov kompakt Pulsar pretvorili su u sportsku jurilicu, Juke NISMO pojačali na 218 KS te stvorili ultimativni GT-R NISMO s motorom snage 600 KS.
Konceptni Pulsar NISMO u sportskoj verziji vozi na 19 inčnim kotačima, ima prošireni i spušteni spojler sprijeda te difuzor i dvije ispušne cijevi straga. Za sada je vrući Pulsar samo studija, no u Nissanu kažu da je ispod karoserije dorađeni ovjes koji je moguće podešavati.
Prvi NISMO model, Juke, dobio je novu verziju oznake R. Ima snažniji motor, tvrđe podešen ovjes, snažnije kočnice i bolju opremu. R je više orijentiran prema sportskoj vožnji od običnog NISMA pa modeli s pogonom na prednje kotače imaju mehaničku blokadu diferencijala.
Motor je pojačan, pa isporučuje 218 KS i 280 Nm zbog čega su i kočnice povećane. R Juke moguće je tako prepoznati po crvenim kočionim kliještima, ali i drukčijim spojlerima. U interijeru su ugrađena Recaro sportska sjedala te sportske pedale, upravljač i ručica mjenjača.
Napokon, NISMO tretman dobio je i kultni GT-R. Aerodinamički paket generira dodatnih 100 kg potiska pri 300 km/h, za koliko je ovaj automobil sposoban. Poznati 3.8-litreni V6 s povećanim turbo punjačima pojačan je na čak 600 KS, a ovjes sada ima posebno razvijene Bilstein DampTronic amortizere s tri režima rada.
Za GTR NISMO Dunlop je posebno razvio i gume veličine 20 inča, a u interijeru su nova Recaro karbonska trkaća sjedala te trokraki upravljač.