To je to što me zanima!

Nije Microsoft jedini: Igračima i EA plaćao YouTube promociju

Kako piše The Verge, poznati proizvođač igrica Electronic Arts ima čitav program u sklopu kojeg plaća obožavatelje na YouTubeu da promoviraju njihove naslove
Vidi originalni članak

Ovaj tjedan medijima se proširila vijest da je Microsoft u partnerstvu sa stranicom Machinima plaćao korisnicima YouTubea da promoviraju njihovu konzolu Xbox One. Međutim, ispostavlja se da Microsoft nije jedini koji je tako pokušao promovirati svoje proizvode.

Kako piše The Verge, poznati proizvođač igrica Electronic Arts ima čitav program u sklopu kojeg plaća obožavatelje na YouTubeu da promoviraju naslove kao što su Battlefield 4 i Need for Speed: Rivals.

Program se zove Ronku, a EA gamerima navodno plaća 10 dolara za tisuću pogleda, što je dosta više od Microsoftovih 3 dolara po tisuću pogleda. Prema dokumentima objavljenima na forumu NeoGAF, autori videa na YouTubeu morali su slijediti točno određene upute za promoviranje igara.

U čemu je zapravo problem? Nema ničeg lošeg u plaćenom oglašavanju, no američka Federalna trgovinska komisija (FTC) od promotora traži da jasno i glasno svojoj publici kažu da rade za određenu tvrtku. Prema dokumentima s NeoGAF-a, EA je od svojih plaćenika izričito tražio upravo suprotno - da svi detalji vezani uz dogovore ostanu tajni.

Međutim, glasnogovornik tvrtke poslije je potvrdio postojanje programa Ronku, tvrdeći ipak da program od sudionika zahtjeva poštovanje uputa FTC-a te naglašavanje sponzoriranih sadržaja.

Idi na 24sata

Komentari 9

  • strmi007 28.01.2014.

    para je bitna

  • CptNemo 24.01.2014.

    O tome vam tupim odavno , o tzv "neovisnim testerima" koji nisu ništa drugo nego plaćeni PR dotičnih firmi. Fino zamaskiran pod amaterizam. I onda se neki "stručnjaci" ovdje napale i "dokazuju" svoje poante korištenjem tih & takvih testova i testera kao "činjenice".

  • Charlie Sheen_1 23.01.2014.

    shitbox

Komentiraj...
Vidi sve komentare