To je to što me zanima!

Nestašica poluvodiča srezala Volkswagenovu prodaju u Kini

Najviše je pala prodaja velikih brendova, poput Volkswagena i Škode, dok je luksuzni brend Audi prošao puno bolje s padom prodaje od tek 3,6 posto
Vidi originalni članak

Prodaja Volkswagen grupe u Kini pala je za 14 posto u 2021. godini zbog problema u opskrbi i nestašice poluvodiča, izvijestio je u utorak šef kineskog ogranka automobilskog diva Stephan Wöllenstein.

Najviše je pala prodaja velikih brendova, poput Volkswagena i Škode, dok je luksuzni brend Audi prošao puno bolje s padom prodaje od tek 3,6 posto, naveo je Wöllenstein.

PROGNOZE U 2022. godini očekuje se nastavak nestašice čipova, ali i jačanja digitalne povezanosti

Porsche je uspio prodati osam posto više automobila, a prodaja Bentleya porasla je čak 43 posto, dodao je čelnik VW China, napominjući da je cijelo kinesko tržište poraslo četiri posto.

Tržišni udio Volkswagen grupe u Kini dugo se držao na razini od 14 odnosno 15 posto, a prošle je godine pao na 11 posto.

Godina 2021. bila je "poprilično teška", zaključio je šef VW China.

KRIZA NIJE GOTOVA Nestašica čipova mučit će automobilsku industriju i 2022.

Ove godine "želimo natproporcionalno vratiti ono što smo prošle godine natproporcionalno izgubili", dodao je.

Tržište u cjelini trebalo bi po njegovim riječima porasti četiri posto, a Volkswagen želi rasti 15 posto.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare