Najpopularniji mali auto nedavno je osvježen, no ovdje se ne radi o tipičnom redizajnu već prilično radikalnim zahvatima na dizajnu. Prednji dio je u potpunost promijenjen i automobil je sada mnogo življi te prilagođeniji mlađim kupcima.
Osnovni četverocilindrični motor sa 75 KS idealna je mjera za Twingo. Ovjes je prilično udoban, vrlo se dobro nosi i s lošim cestama a ponašanje u zavojima je besprijekorno.
Testirani Twingo izuzetno je bogat serijskom i dodatnom opremom. Automatska klima, tempomat, odličan audio uređaj te veliki električno pokretani panoramski krovni otvor osjetno podižu dojam. Cijena od 89 tisuća kuna stoga je vrlo povoljna.
Prvak u prostranosti
Na praktičnim vrijednostima nije ništa mijenjano. Twingo je i dalje uvjerljivo najprostraniji automobil u klasi. Zbog pomične klupe straga ima neočekivano mnogo mjesta. I prtljažnik s pojedinačno preklopnim stražnjim sjedalima nema konkurencije. Jedino što nedostaje je stražnji par vrata.
Renault Twingo 1.2 Dynamique
masa: 994 kg
dimenzije: 369x166x147cm
obujam: 1149 ccm
snaga: 55 kW/75 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12.3 s
najveća brzina: 169 km/h
potrošnja: 5,1 l /100 km
cijena: 89.060 kn (testni model) 74.900 kn (bez doplata)
konkurencija: Volkswagen Up!, Citroën C1, Ford Ka, Chevrolet Spark
PLUS: prostranost u kabini, pomična stražnja klupa, varijabilnost prtljažnika, bogata oprema, udobnost, držanje ceste, odnos uloženo-dobiveno
MINUS: neizravan upraljvač, buka motora, centralno smješteni instrumenti nisu za svakoga