Kako je tvrtka Rimac Automobili od startupa u garaži postala tvrtka vrijedna 250 milijuna eura otkrit će Monika Mikac na drugoj konferenciji “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska”. Direktorica operacija u jednoj od najatraktivnijih hrvatskih tvrtki govorit će o uspjehu kompanije, iskustvima kroz koja su prolazili, ali i o tome kako kreativnost potiče inovacije.
- Osim određenih tehničkih znanja koja su potrebna za određene poslove, mislim da je danas iznimno važno da mladi imaju dobre komunikacijske i prezentacijske vještine - rekla je Mikac na pitanje o tome koje vještine i znanja danas trebaju mladima koji ulaze u poslovni svijet.
Međutim, isto tako napominje i kako u današnjem svijetu ne poslujemo samo s tvrtkama, nego poslujemo i s ljudima te da je zbog toga važno razvijati socijalne vještine.
- Kako je svijet globalan, engleski je nešto što moramo obavezno naučiti, ali i drugi jezici su plus, osobito kineski - napominje Mikac.
Na pitanje o tome kakvo obrazovanje trebaju naši učenici, ako promatramo globalne trendove u školstvu i poslovanju, Mikac dodaje kako je potrebno obrazovanje koje će učenicima nuditi praktična znanja.
- Mislim da je iznimno važno da škole i fakulteti surađuju s industrijom koja je oko njih i da onda kreiraju svoje programe na temelju onoga što je potrebno industriji - rekla je Mikac.
Poslovni uspjeh tvrtke Mate Rimca i svih zaposlenih u tvrtki Rimac Automobili donio im je i niz priznanja, a među zadnjima i Zlatnu kunu HGK za promicanje gospodarstva. Brojni stručnjaci reći će kako je za poslovni uspjeh ključan niz faktora, a s time se slaže i Mikac. No ističe: “Možda ono najvažnije su uporan rad i spoznaja da moraš neki put promijeniti sebe da bi napredovao te želja da promijeniš sebe i učiš nove stvari”.
Dok se danas suočavamo s mnogo mladih koji odlaze u inozemstvo kako bi pronašli bolji život, brojni su svijetli primjeri onih koji su ovdje odlučili mijenjati stvari i ušli u poduzetnički život, a među njima su i Albert Gajšak (19), koji razvija igraću konzolu MakerBuino, te Ivan Golubić (21), koji je napravio pametni električni bicikl Grunner. Obojica su još u srednjoj školi počeli raditi na svojim idejama, a danas se njihovi proizvodi prodaju u cijelom svijetu.
Na konferenciji “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska” 29. studenog u Obrtničkoj komori u Zagrebu govorit će o tome što ih je privuklo poduzetništvu, ali i s kojim su se izazovima susreli na tom putu te koje su im vještine bile od velike koristi.
Konferencija će opet okupiti stručnjake i važna imena hrvatskoga gospodarstva te obrazovnog sustava kako bi potražili odgovore na pitanja kako potaknuti sustav u kojem obrazovanje prati ono što djecu čeka i što će im trebati u proizvodnom životu, odnosno kako potaknuti suradnju industrije i obrazovnih institucija, što je napomenula i Monika Mikac. Na panelu “Alat u ruke, siguran posao - Budućnost (strukovnog) obrazovanja” razgovarat će se o tome je li bolji kurikulum dovoljan i zašto bi stvari u obrazovanju trebalo početi mijenjati već od vrtića.
Na ovoj konferenciji ugostit ćemo ministra rada Marka Pavića, stručnjaka u pitanjima socijalne politike, redovitog profesora Pravnog fakulteta u Zagrebu Gojka Bežovana, predstavnike Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih te članove Obrtničke komore Zagreb.
Na konferenciji će biti proglašeni i finalisti World Business Angels Investment Foruma na natjecanju hrvatskih startupa za sudjelovanje na Take Invest Summitu, uz uvodnu riječ ravnateljice SEECEL-a Efke Heder. Partneri konferencije su: WBAF, Obrtnička komora Zagreb, Raiffeisen banka, HEP, Ina i Hrvatska pošta.
Speed dating: Dođite i upoznajte željene poslodavce
I druga konferencija “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska” jedinstvena je prilika za studente da pobliže upoznaju predstavnike velikih hrvatskih kompanija. Speed dating s poslodavcima trajat će tijekom konferencije 29. studenog u Obrtničkoj komori Zagreb, a predstavit će se Hrvatska pošta, Ina i 24sata.
Uz brojne korisne informacije, možete saznati koje poslove i programe ovi poslodavci nude. Svi zainteresirani moći će provjeriti jesu li dobri kandidati, ostaviti svoj CV i potencijalno pronaći svoj prvi posao. Upravo stručno osposobljavanje i što više prakse još tijekom studija svi veliki poslodavci ističu kao jedan od prioriteta u modernizaciji obrazovanja i visokog školstva u Hrvatskoj. Isti problem ističu i sami studenti koji se po završetku školovanja shvaćaju kako se znanja koja su usvajali tijekom studija često ne uklapaju u ona znanja koja su im potrebna u željenim zanimanjima.
Stoga se sve više visokih škola i fakulteta otvara prema suradnji s kompanijama iz područja za koja obrazuju studente, a paralelno sve više poslodavaca shvaća koliko je važno ulagati u daljnje obrazovanje i cjeloživotno učenje svojih zaposlenika. Jer samo zaposlenici koji rade na sebi i stručno se usavršavaju mogu unapređivati svoju tvrtku.
Speed dating je, tako, prilika i za poslodavce da otkriju potencijale onih koji će u budućnosti moći pridonijeti i razvoju njihove tvrtke.