To je to što me zanima!

Ne odskače ničim, ali na kraju priče novi Passat je vrhunski

Obnovljeni Passat je blago poboljšan u mnogim sitnim detaljima. Nema tu ničeg senzacionalnog no kad sve spojite u cjelinu, teško mu je naći jednu ozbiljniju zamjerku zamjerku
Vidi originalni članak

Redizajnirani Passat samo se detaljima razlikuje od prethodnika no ti detalji čine razliku. Poboljšan, štedljiviji motor uglađenijeg rada, bolja sjedala, klimatizacija, infotainment, sustavi pomoći u vožnji i još mnogo drugih detalja skrivenih ispod karoserije čine obnovljeni Passat osjetno boljim od prethodnika. I dalje nije auto spektakularnih detalja, no kad se sve zbroji, teško je naći bolju alternativu u srednjoj klasi.

Motor u kombinaciji s automatskim mjenjačem radi besprijekorno i dojam je da je dosta jači od deklariranih 150 KS, performanse su na granici sa sportskima, a potrošnja na testu s 5,7 l/100 km vrhunska.

Ovjes je vrlo udoban, no kad poželite voziti brže, shvatit ćete da rijetko koji auto u klasi to može kao Passat. Za pohvalu je i udobnost sjedala kao i niska razina buke tijekom vožnje .Materijali su vrlo kvalitetni, a poboljšani infotainment je bogatiji funkcijama i jednostavniji. Jedino što nije idealno je cijena. Čak 290.000 kuna za auto koji ima prosječnu opremu i “srednji” dizelski motor poprilična je cifra. No u praksi Passat vrijedi svake lipe. 

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1550 kg
dimenzije: 478x183x148 cm
obujam: 1968 ccm
snaga: 110 kW/150 KS  
0-100 km/h: 8,9 s
najveća brzina: 220 km/h
potrošnja: 4 l/100 km
cijena: 290.676 kn (testni model), 217.203 kn (osnovni model)

Testirani Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG Business u opremi ima LED svjetla, alunaplatke 18”, adaptivni tempomat, dodirni zaslon s navigacijskim sustavom, dvozonski automatski klima-uređaj...

Idi na 24sata

Komentari 47

  • 30.01.2020.

    Izvana mi je lijep...ali unutra ova ventilacija od volana do suvozačkih vrata mi je odbojna totalno...preružno

  • 16.01.2020.

    Ja svoj kupio,sad vec ima godinu i pol i 43 tisuce na satu, nisam imao nikakvi problema za sad, a ima jos garanciju 3,5 godine tako da ne zalim.

  • 16.01.2020.

    Nov kažete a prodaje se 4 godine, što je tu novo osim cijene i mala promjena interijera plus natpis na gepeku. Kretao je prije sa 190 tisuća a sada su ga odjednom poskupili 4.000 €. Jasno je kao dan da približavaju cijene onima automobilima na struju jer se ne prodaju kako je zamišljneno. Taktika im je preglupa a ljudi nisu moroni i poludebili. To da se nađu negdje na sredini i da onda takve automobile prodaju za 300.000 garantira propat kompanije. Ne možeš sjesti u auto i doći do mora, to nije auto već preskupa E igračka. Za grad mi sigurno ne treba auto od 50.000 € a onda još jedan za dalji put. Pa svi ovi auti na struju po zimi imaju doseg od jedva 250 km, mogu pisati što žele ali u realnom životu je to činjenica.

Komentiraj...
Vidi sve komentare