Koliko je Passat uspješan na našem tržištu otkriva jednostavan pogled na ljestvice najprodavanijih modela. Ove godine je 11., a najbliži konkurent daleko je izvan popisa 20 najprodavanijih. Tolika dominacija odraz je naklonjenosti prvenstveno poslovnih kupaca, tj. velikih tvrtki i institucija.
Automobil je prvenstveno diskretan, a ipak istodobno statusni simbol, a to je dobitna kombinacija u biznisu. Osim toga, izuzetno je udoban na duljim putovanjima, prostran i jednostavan, bez nepotrebnog pretjerivanja, a ipak sa svim modernim tehnologijama koje se od automobila ove klase očekuju. Testirali smo osnovnu izvedbu koja u seriji nema aluminijske naplatke, no uz nekoliko intervencija izvana i u unutrašnjosti izgleda upečatljivo te kompletno opremljeno. Pod tim intervencijama smatramo tri detalja s popisa dodatne opreme koje je testni automobil imao - alu. naplatke, metalik boju i automatski klima-uređaj. Doplatiti oko 11.000 kuna za sve to svakako se isplati jer znatno podiže dojam.
Dizelski 1.6-litreni motor koji razvija 120 KS realno gledano sasvim je dovoljan. Dokaz tome su i performanse. Uz sve to ide i vrlo niska potrošnja koja tijekom testa u gradu nije prelazila 7 l/100 km, dok se u mješovitoj vožnji kretala oko 5,5 l/100 km. Passat prave adute pokazuje kad krenete na dulji put. Udobnost ovjesa je vrhunska, buka guma i zraka u kabini gotovo nečujna, jedino što se čuje je malo glasniji motor. To je ujedno i jedina veća zamjerka novom Passatu. Auto ne spada među najjeftinije u klasi, no svojom se cijenom nalazi u zlatnoj sredini i nije skuplji od prethodnog modela.
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1444 kg
dimenzije: 487x183x146cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 88 kW/120 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,8 s
najveća brzina: 206 km/h
potrošnja: 4,0 l /100 km
cijena: 198.366 kn (testni model) 186.943 kn (bez doplata)
Volkswagen Passat 1.6 TDI Trendline u seriji ima Keyless-Go pokretanje, električnu parkirnu kočnicu, klima uređaj, audiosustav sa osam zvučnika, start/stop sustav, električni paket, upravljač i ručicu mjenjača u koži...