To je to što me zanima!

Ne mora biti snažan i nakrcan opremom da bi bio poželjan

Vozili smo osnovnu izvedbu nove Volkswagenove limuzine. Passat Trendline izgleda upečatljivo i potpuno opremljeno. Motor sa 120 KS sasvim mu je dovoljan
Vidi originalni članak

Koliko je Passat uspješan na našem tržištu otkriva jednostavan pogled na ljestvice najprodavanijih modela. Ove godine je 11., a najbliži konkurent daleko je izvan popisa 20 najprodavanijih. Tolika dominacija odraz je naklonjenosti prvenstveno poslovnih kupaca, tj. velikih tvrtki i institucija. 

Grgur Žućko/Pixsell

Automobil je prvenstveno diskretan, a ipak istodobno statusni simbol, a to je dobitna kombinacija u biznisu. Osim toga, izuzetno je udoban na duljim putovanjima, prostran i jednostavan, bez nepotrebnog pretjerivanja, a ipak sa svim modernim tehnologijama koje se od automobila ove klase očekuju. Testirali smo osnovnu izvedbu koja u seriji nema aluminijske naplatke, no uz nekoliko intervencija izvana i u unutrašnjosti izgleda upečatljivo te kompletno opremljeno. Pod tim intervencijama smatramo tri detalja s popisa dodatne opreme koje je testni automobil imao - alu. naplatke, metalik boju i automatski klima-uređaj. Doplatiti oko 11.000 kuna za sve to svakako se isplati jer znatno podiže dojam. 

Dizelski 1.6-litreni motor koji razvija 120 KS realno gledano sasvim je dovoljan. Dokaz tome su i performanse. Uz sve to ide i vrlo niska potrošnja koja tijekom testa u gradu nije prelazila 7 l/100 km, dok se u mješovitoj vožnji kretala oko 5,5 l/100 km. Passat prave adute pokazuje kad krenete na dulji put. Udobnost ovjesa je vrhunska, buka guma i zraka u kabini gotovo nečujna, jedino što se čuje je malo glasniji motor. To je ujedno i jedina veća zamjerka novom Passatu. Auto ne spada među najjeftinije u klasi, no svojom se cijenom nalazi u zlatnoj sredini i nije skuplji od prethodnog modela.

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1444 kg
dimenzije: 487x183x146cm
obujam:  1598 ccm
snaga:  88 kW/120 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,8 s
najveća brzina: 206 km/h
potrošnja:  4,0 l /100 km
cijena198.366 kn (testni model)   186.943 kn (bez doplata)

Volkswagen Passat 1.6 TDI Trendline u seriji ima Keyless-Go pokretanje, električnu parkirnu kočnicu, klima uređaj, audiosustav sa osam zvučnika, start/stop sustav, električni paket, upravljač i ručicu mjenjača u koži...

Grgur Žućko/Pixsell

Idi na 24sata

Komentari 100

  • Duro 09.05.2015.

    Najobicnije njemacko smece. Za razliku od francuza, kad se vozim u VW-u kao da se vozim u traktoru.

  • Lord97 07.05.2015.

    Pa moji golf VII GTE 1.6 trosi gradske voznje prosjecno 6.1

  • shit_happens_ 07.05.2015.

    čini mi se ok

Komentiraj...
Vidi sve komentare