.Audijev luksuzni SUV dobio je sportsku dizelsku izvedbu. Njeno srce je potpuno novi V8 4,0-litreni motor koji razvija 435 KS. Ovaj motor kao prvi na svijetu donosi dodatni električni kompresor koji u potpunosti eliminira turbo rupu.
Revolucionarni kompresor sam ima 10 KS te se napaja iz baterije koja je smještena ispod prtljažnika automobila. Zbog malog kompresora koji surađuje s turbopunjačem maksimalni okretni moment od 900 Nm dostupan je od 1000 o/min čemu ne može konkurirati niti jedan drugi dizel.
U prijevodu to znači da SQ7 strelovito ubrzava već od najnižih okretaja, i uvijek ima dovoljno momenta i snage na raspolaganju. Ubrzanja su na razini Porschea 911. Naime, do 100 km/h SQ7 treba samo 4,8 sekundi. Maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h, a bez limitatora SQ7 bi se bez problema približio 300 km/h.
Audi tvrdi kako prosječna potrošnja iznosi samo 7,4 l/100 km, no u to je vrlo teško povjerovati, posebice želite li iskoristiti barem dio potencijala ovog automobila. Cijena novog SQ7 za Hrvatsku se još ne zna, a u Njemačkoj stoji 89.900 eura.