Nova Honda Jazz stigla je na hrvatsko tržište. U novoj generaciji Jazz je dugačak 400 centimetara, no u unutrašnjosti nudi više mjesta od pola metra dužih auta.
Tajna je, kao i kod prethodnih generacija, u rezervoaru goriva, koji je smješten ispod prednjih sjedala, i u drugim inteligentnim rješenjima kojima je iskorišten svaki centimetar auta. Jazz također ima jedinstvena sjedala koja je moguće preklapati na brojne načine i tako po potrebi stvarati dovoljno prostora za gotovo sve što zamislite, primjerice i za dasku za surfanje. Uz preklopljena prednja i stražnja sjedala unutrašnjost Jazza se pretvara i u komforan ležaj.
U prtljažnik stane od 354 do 1314 litara, što je također vrijednost na razni automobila kompaktne klase i osjetno više od gradskih konkurenata. Za pogon je zadužen 1,3-litreni benzinski motor koji razvija 102 KS. Maksimalna brzina Jazza je 190 km/h, a ubrzanje do 100 km/h traje 11,2 sekunde. U ponudi je i automatski CVT mjenjač, a automobil je opremljen čitavim nizom novih sustava za pomoć u vožnji te inteligentnim limitatorom brzine koji se automatski prilagođava prometnim znakovima.
Vrlo dobro opremljeni osnovni model stoji 124.990 kuna, što je ujedno najveći problem novog Jazza. Koliko god bio nadmoćan konkurentima, Jazz je jednostavno previše skup. Honda je predstavila i novi 9-brzinski automatik za SUV CR-V. U odnosu na dosadašnji 5-brzinski automatik, novi mjenjač daje znatno poboljšanje u pogledu performansi i potrošnje.
>>> 5 razloga zašto ovaj vikend otići u Metro po opremu za auto