U Hrvatskoj je u prvih deset ovogodišnjih mjeseci prodano 54.080 novih putničkih vozila, što je 19,8 posto više nego u istom razdoblju lani, dok je samo u listopadu prodano 4.007 novih auta ili 10,6 posto više, podaci su agencije Promocija plus.
Od početka godine najviše je prodano Volkswagenovih (VW) vozila, 8.158, potom Renaultovih (5.308), dok je na trećem mjestu najprodavanijih marki Opel sa 4.903 prodana primjerka. Dobru prodaju u dosadašnjem dijelu godine imali su i u Škodi (4.842), kao i u Suzukiju (3.291), dobrim dijelom zahvaljujući vrlo traženoj Vitari.
Najprodavaniji modeli bili su Škoda Octavia, kojih je prodano 2.742,, Renault Clio (2.418) i VW Polo (2.021).
Hrvatskim građanima i dalje omiljen VW Golf na četvrtom je mjestu najprodavanijih vozila, budući da je put do kupca pronašlo 1.944 Golfova, a peta je Opel Astra, s 1.531 vozilom.
Obzirom na pogonsko gorivo, prodano je 55,3 posto benzinaca (29.889 vozila) te 42,4 posto dizelaša (22.949). Tek se 96 kupaca odlučilo za potpuno električno vozilo (udjel 0,2 posto u ukupnoj prodaji), a njih 701 za hibrid (udjel 1,3 posto).