To je to što me zanima!

Najmanji Opel na testu: Karl je ozbiljniji i veći od konkurencije

Dok konkurenti gotovo u pravilu nude četiri sjedala, Karl je registriran za petero. I u vožnji se doima odraslije od rivala. Jedan je od najboljih auta u najmanjoj klasi
Vidi originalni članak

Up, Aygo, C1, i10 i društvo dobili su ozbiljnog konkurenta. Ulazak Opela u klasu kojoj su noviteti dosta rijetki osvježio je ponudu za kupce manje platežne moći. Osnovni model spada među 10 najjeftinijih auta u Hrvatskoj, a testirani nudi zaista mnogo opreme za fer cijenu. 

Osim toga vrlo je prostran, a vozi se kao mnogo ozbiljniji auto. Pritom mislimo i na komfor, ali i na ponašanje pri bržoj vožnji i na otvorenoj cesti. Gradska potrošnja na testu od 6,2 l/100 km je prihvatljiva. Pohvale zaslužuje i cijena testnog modela koji unatoč dosta bogatoj opremi nije pretjerana. Karl je dobra vrijednost za uloženi novac.

Jurica Galoić/Pixsell

Tvornički podaci:

  • masa: 938 kg
  • dimenzije: 368x170x148 cm
  • obujam:  999 ccm
  • snaga:  55 kW/75 KS  
  • ubrzanje (0-100km/h):  13,9 s
  • najveća brzina: 170 km/h
  • potrošnja:  4,5 l /100 km
  • cijena: 85.756 kn (testni model)   85.756 kn (bez doplata)

Testirani Opel Karl 1.0 Cosmo u opremi ima alunaplatke od 15 inča, automatski klima uređaj, tempomat, komande na upravljaču, USB priključak...

Jurica Galoić/Pixsell

Idi na 24sata

Komentari 27

  • 24 SATA NON-STOP 25.01.2016.

    fx.... vidim imas 4 nika i uvijek toliko lupis minusa

  • drzsee 25.01.2016.

    hahhahah sta je ovo...a sto i ocekivati od kante opela

  • A neću 24.01.2016.

    boze sacuvaj

Komentiraj...
Vidi sve komentare