Kako to obično biva u svijetu automobila i Audi Q2 je nakon nešto više od tri godine na tržištu prošao kroz redizajn. Promjene su diskretne ali dobro vidljive. Prednji dio s novim odbojnikom, svjetlima i drugim promijenjenim detaljima izgleda osjetno pomlađeno i agresivnije. I stražnji je dio dobio novi odbojnik koji mu daje robusniji, malo više "terenski izgled". Unutrašnjost je ostala praktično ista kao i prije redizajna. Razlika je samo u najsitnijim detaljima.
Iako je ovo najmanji i najmanje prestižni Audijev SUV oduševljava kvaliteta materijala i izrade. Čim uđete u automobil shvatite što bi "premium klasa" trebala značiti. Vrlo dobra je i ponuda prostora, a posebno nam se dopao komfor sjedala i pozicija sjedenja. Obujam prtljažnika od 405 litara na razini je prosjeka klase malih SUV-ova.
Za pogon testnog auto odabran je odličan benzinski motor obujma 1,5 litara sa 150 KS. Već smo ga ranije isprobali u mnogim modelima Volkswagen grupacije i pokazao se odličnim. Tako je i u novom Q2. Benzinski motor je vrlo uglađen i ravnomjeran u radu. Tih i gotovo potpuno bez vibracija. Vrlo je potentan tako da su performanse i bolje nego možete očekivati od 150 KS na papiru. Ubrzanje do 100 km/h za 8,6 sekundi je na granici sa sportskim.
Uz uglađen i potentan motor savršeno se uklapa i automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i sedam brzina. Radi brzo, bez trzaja i jako komforno. Potrošnja goriva još je jedna dobra strana ovog automobila. Na testu smo u kombiniranoj vožnji trošili 6,6 l/100 kilometara, u gradu nešto više od sedam što je vrlo dobro za SUV s benzinskim motorom.
Najbolja strana ovog auta uz motor su vozne osobine. U vožnji ne primjećujete da je Q2 povišen. Naginjanja karoserije nema i zavoje auto savladava vrlo suvereno. Odličan je pri agresivnijoj vožnji poput pravog sportaša, no može biti i izuzetno komforan, iznad razine na koju smo navikli u ovoj klasi vozila. Iako to nije njegova osnovna namjera, odličan je na dužim putovanjima zbog komfornog ovjesa, uvjerljivih performansi i male razine buke u kabini.
Q2 dimenzijama spada među male SUV-ove, no po većini drugih karakteristika jako je ispred konkurencije koja ne nosi predznak "premium". Stoga i ne čudi da cijenom odskače od tipičnog malog SUV-a. Već osnovni model košta blizu 200 tisuća kuna, a testirani s bogatom opremom je skuplji od 300 tisuća. Jasno, za kvalitetu je potrebno i platiti.
masa: 1305 kg
dimenzije: 421 x 179 x 154 cm
obujam: 1498 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
0-100 km/h: 8,6 s
najveća brzina: 218 km/h
potrošnja: 5,3 l/100 km
cijena: 305.278 kn (testni model), 193.324 kn (osnovni benzinac)
Važnija oprema Audi Q2 35TFSI S tronic Advanced +
alunaplatci 18", digitalni instrumenti, hands free zaključavanje, dvozonska automatska klimu, Matrix LED prednja svjetla, ambijentalno osvjetljenje, centralni zaslon 8,3"...