To je to što me zanima!

Najizdržljivije gume prijeđu čak 35% više nego one najkrhkije

HAK je u suradnji s europskim autoklubovima testirao 16 modela ljetnih guma. Od njih 16 niti jedna nije dobila odličnu ocjenu, četiri su vrlo dobre, a ovaj put ni jedna nije pala
Vidi originalni članak

Hrvatski autoklub je u suradnji s europskim autoklubovima testirao 16 modela ljetnih guma dimenzije 225/40 R18. Takve sportske gume isprobali su na VW Golfu VII GTi, a mogu biti na Škodi Octaviji i Superb, Ford Focusu i C-Maxu, Hondi Civic, Mazdi 3, Opel Merivi i Zafiri, Peugeotu 308, Renault Meganeu, Seat Leonu, Hyundaiu i30, KIA Ceedu...

U dimenziji 225/40 R18 Y, među 16 različitih proizvođača, ni jedan nije zaslužio najvišu ocjenu (izvrstan), ali su zato četiri gume dobile ocjenu vrlo preporučljivo ili vrlo dobar. Troje od njih pripadaju skupini premium proizvođača - Continental, Michelin i Goodyear, dok je četvrti pomalo iznenađujuće tajvanski Maxxis.

Dobre i na mokrom

Po ukupnim ocjenama sve četiri gume su vrlo blizu i može se reći da su Continental PremiumContact 6 i Michelin Pilot Sport 4 tek u fotofinišu pobijedili Goodyear Eagle F1 Asym 5 i Maxxis Victra Sport 5. Iako je pobijedio, Continental je na ovom testiranju bio najbučniji!

JESTE LI IZNENAĐENI? Ovo su najprodavaniji rabljeni automobili u Hrvatskoj

Jedanaest modela guma dobilo je srednju ocjenu preporučuje se ili dobar, a djelomično se preporučuje samo kineska Rotalla Setulla. Od jedanaest dobrih, tri su bile nadomak ocjene vrlo preporučljivo, ali slabije ponašanje na mokroj podlozi stajalo je modele Nexen N’Fera Sport, Sava Intensa UHP 2 i Vredestein Ultrac Vorti plasmana u viši razred.

VIDEO DNEVNIK IZ ITALIJE 2 'Morao sam izvaditi dozvolu za odlazak do automehaničara...'

Guma Pirelli P Zero je bila najbolja na suhom i dobra na mokrom, ali najveća potrošnja goriva i najkraći radni vijek gurnuli su je u prosjek. Na suhoj podlozi su podbacila samo dva modela, Falken Azenis FK510 i Rotalla Setulla S-Pace RU01. Pri nagloj promjeni pravca na relativno malim brzinama je bilo zanošenja, što u opasnost može dovesti mlade i neiskusne vozače. Na mokroj je polovica guma dobila ocjenu vrlo se preporučuje.

Razlika u potrošnji

Najsigurnije gume, s najkraćim putem kočenja na mokroj podlozi, bile su Continental PremiumContact 6 i Michelin Pilot Sport 4. Najštedljivija guma je Sava Intensa UHP 2, a najrastrošnija Pirelli P Zero, no razlika je samo šest posto, otprilike 0,3 litre na 100 kilometara. Velika je razlika bila na testu radnog vijeka guma. 

MUŠKARCI O 'SUŠNOJ SEZONI' 'Riječ libido, to mi zvuči poput savršenog naziva za automobil'

Najizdržljivija, Goodyear Eagle F1 Asym 5, prešla je 39.600 kilometara, što je 14.100 ili 35,6 posto više od najkrhkijeg modela Pirelli P Zero, koje su prešle 25.500 kilometara. Osim guma dimenzije 225/40 R18, testirali su i 12 modela 235/55 R17, koje su za Audi A7 i Q3, Ford Kugu i S-Max, VW TIguan...

 

Idi na 24sata

Komentari 26

  • zvona1111 11.04.2020.

    Bolje kupiti kineske trcmax,rotalla i odvoziti s njima 2 sezone nego ove razvikane precjenjene za prosjecnog vozača,svakako nakon 2 sezone nijedne vise ne valjaju

  • zveki14 15.03.2020.

    Prošlo ljeto kupio Nexen N'fera 245-45-18 za insigniu na preporuku prijatelja. Guma je skoro upola jeftinija od razvikanih brendova a genijalna! Drži super i apsolutno sam zadovoljan i nisam joj uočio manu. Tako da ne mora baš samo najskuplje biti dobro. 👍

  • 13.03.2020.

    Ma seru..neki dan pišu najbolje po ADAC-u Bridgestone Turanza I ja ih kupio..sad se ni ne spominju...platio ih u njemačkoj 55€ komad

Komentiraj...
Vidi sve komentare