Iz odjela Peugeot Sport Engineered, specijaliziranog za sportske aute stigao nam je najimpresivniji cestovni Peugeot kojeg je ova tvrtka ikada proizvela. Peugeot 508 Peugeot Sport Engineered ima hibridni pogon i čak 360 KS što ga također čini najsnažnijim cestovnim Peugeotom u povijesti.
Koliko auto atraktivno izgleda nije potrebno posebno isticati. Već "obični" 508 ima impresivan sportski dizajn, a kod ovog modela to je dovedeno na još višu razinu raznim praktičnim i estetskim ukrasima i ogromnim kotačima od 20".
Pogon je sastavljen od tri motora. Benzinski ima 1,6 litara, turbo i već sam po sebi razvija 200 KS. Uz pomoć dva dva električna motora (110 KS sprijeda i 113 KS straga) pogonski sustav razvija ranije spomenutih 360 KS i 500 Nm okretnog momenta.
Uz toliku snagu performanse moraju biti spektakularne. Peugeot 508 PSE do 100 km/h ubrza za samo 5,2 sekunde, a maksimalna brzina mu je ograničena na 250 km/h.
Zbog hibridnog sustava auto može biti i vrlo štedljiv. Deklarirana potrošnja po WLTP-u je samo dvije litre na 100 kilometara. Naravno pod uvjetom da vožnja nježna,a baterija puna.
Kapacitet baterije iznosi 11,5 kWh što ej dovoljno za električni doseg od 42 kilometara tako da ne kraćim dionicama auto uopće neće trošiti benzin. Maksimalna snaga punjenja je 7,4 kW (opcija), odnosno 3,7 kW (serija).
U Peugeotu nisu promijenili samo pogon. Sve njegove druge komponente su modificirane ili promijenjene kako bi se auto bolje nosio s velikim brzinama. Pogon je na sva četiri kotača, upravljač je još izravniji, ovjes sposobniji, kočnice moćnije.
S obzirom da se radi o daleko najprestižnijem Peugeotu kojeg se može kupiti u Hrvatskoj cijena je paprena. Peugeot 508 PSE u limuzinskoj verziji košta 496.900 kuna, a karavan je još skuplji - 507.900 kuna. Oprema je izuzetno bogata i gotovo sve što se kod običnog 508 može nadoplatiti ovdje je u seriji.