Rijetko kada na testu imamo auto koji u gradskim uvjetima troši manje od 5 l/100 kilometara. Mali C3 je trošio točno 4,8, što je rekordna vrijednost, no ona ne iznenađuje s obzirom na to da je za pogon zadužen slabašan dizelski motor.
Ubrzanje do 100 km/h za 15 sekundi nije dojmljivo, no u praksi C3 ostavlja mnogo bolji dojam zahvaljujući solidnim međuubrzanjima. Za gradske potrebe sasvim dovoljno.
C3 je bez sumnje najoriginalnije dizajniran auto na tržištu, kako izvana tako i iznutra i mnogi se na njega odlučuju prvenstveno radi izgleda. No to nije jedini njegov adut. Usporedimo li ga s konkurencijom, C3 je jedan od najudobnijih gradskih auta koje smo ikada vozili.
Cijena od 137.144 kuna je visoka, no ne iznenađuje s obzirom na to da je oprema ugrađena u testni automobil najbolje što ovaj auto može ponuditi. Tipični kupac ipak bira nešto umjerenije i mnogo jeftinije izvedbe.
Ergonomija
Sve bi bilo savršeno da se većini komanda klima uređaja ne treba pristupiti preko zaslona osjetljivog na dodir.
Personalizacija
Vanjski izgled C3 je moguće personalizirati u čak 36 kombinacija boja. I unutrašnjost se može dodatno oplemeniti.
masa: 1065 kg
dimenzije: 400x175x147 cm
obujam: 1560 ccm
snaga: 55 kW/75 KS
0-100 km/h: 15,1 s
najveća brzina: 174 km/h
potrošnja: 3,2 l/100 km
cijena: 137.144 kn (testni model) 83.723 kn (osnovni model)
Testirani Citroën C3 Shine BlueHDI 75 u opremi ima automatsku klimu, zaslon 7”, parkirne senzore...