Na prvoj hrvatskoj konferenciji o blogerima i blogerskoj zajednici DIABLOG, koja će se održati u Zagrebu, 10. studenog, sudionici će imati priliku vidjeti najbolje blogerske kampanje, upoznati se sa svjetskim trendovima u influencers marketingu i pratiti diskusije na temu razvoja blogerske scene, kao i suradnje između blogera i brendova.
Na DIABLOGU će premijerno biti prezentirano prvo hrvatsko istraživanje o blogerima i blogerskoj zajednici s naglaskom na područja lifestyle i gastro, a glavna gošća-predavačica je Doris Steiner, koja dolazi iz jedne od vodećih svjetskih komunikacijskih agencija, Ketchuma. Doris radi s kompanijama kao što su A1, Logitech i Danone i dobitnica je nekolicine prestižnih priznanja, uključujući i PR Young Cannes Lions.
Marina Čulić Fischer, direktorica programa DIABLOGA, istaknula je:
"Na okruglim stolovima koje pripremamo sudjelovat će predstavnici oglašivača i medija, hrvatski i regionalni blogeri, YouTuberi i influenceri, a potvrđeno je i sudjelovanje agencija Olaf&McAteer i Beeshaper iz Srbije. Između ostalog, bit će prikazane kampanje za brendove kao što su Coca-Cola, Jamnica, Dukat, Avon i adidas, na što smo posebno ponosni."
Konferencija će završiti dodjelom priznanja najboljim blogerima i kampanjama prema izboru blogera koji su svoje favorite nominirali u sklopu prvog hrvatskog istraživanja o blogerima, čiji će rezultati biti poznati 10. studenog.