Sa milijun fanova, koliko se nalazi na Facebook stranici, 24sata čvrsto drži prvu poziciju među svim hrvatskim medijima! Ova brojka samo je potvrda snage brenda 24sata, koji i na društvenim mrežama drži vodeću poziciju.
Ova brojka dokaz je naše duboke posvećenosti dvosmjernoj komunikaciji s publikom, u kojoj su društvene mreže ključna platforma. Sve što radimo, radimo isključivo za korisnike , istaknuo je Boris Trupčević
Iako smo s Facebook aktivnostima počeli i ranije, ozbiljnije korištenje ovog kanala odrađeno je u suradnji sa zagrebačkom agencijom Degordian (tada iStudio) u prvoj polovici 2010. godine. Prvi post objavili smo 27. svibnja i od tada nije bilo dana bez naše objave. Proteklih pet godina obilježili su brojni događaji i priče, a u narednim danima naše ćemo fanove podsjetiti na one najupečatljivije . Stalan rast fanova osigurao nam je prvu poziciju među hrvatskim stranicama već za nekoliko mjeseci, kada smo prestigli posljednjeg konkurenta. No rast tu nije stao, tako da danas s ponosom možemo reći da okupljamo najbolju i najbrojniju zajednicu u Hrvatskoj.
-
Milijun
fanova za nas nije samo potvrda popularnosti 24sata i uspješnog
prepoznavanja želja i potreba čitatelja, korisnika ili publike. To je
dokaz naše duboke posvećenosti dvosmjernoj komunikaciji s publikom, u
kojoj su društvene mreže ključna platforma. Sve što radimo, radimo
isključivo za korisnike
- istaknuo je
Boris Trupčević
, direktor Styria Media Internationala AG za Hrvatsku.
Isto tako, naše Facebook aktivnosti
donijele su nam
dvije međunarodne nagrade.
Svjetsko udruženje novinskih
izdavača
Wan-IFRA
krajem 2012. nagradilo nas je drugim mjestom u kategoriji
„Najbolje korištenje Facebooka od strane novina“ . Dodatnu težinu ovoj nagradi
nosi činjenica da se ispred nas našao tek ugledni britanski Guardian. Sredinom
2014. nagradila nas je i
asocijacija INMA
, koja nam je također drugu nagradu dodijelila
za digitalnu interakciju. Velik utjecaj na dobivanje ove nagrade imala je upravo
naša Facebook stranica.
Ovom prilikom svakako treba
izdvojiti
naš rekordan status
, kojeg smo objavili 19. lipnja 2011. godine. U njemu
je stajalo: „
tražimo osobu koja će ostaviti zadnji komentar nakon kojeg 10 minuta nitko neće više ništa komentirati :) Da vas vidimo!“. Do danas je prikupio oko
514.000 komentara
, a rasprava na njemu traje i dalje, iako smo „pobjednika“ odavno proglasili.
- Posljednjih pet godina bilo je prepuno uzbuđenja, uspona i padova. Ponosan sam da smo u tom razdoblju izgradili najjači Facebook brand u Hrvatskoj i okupili tako veliku zajednicu. U budućnosti ćemo nastaviti fanovima donositi najzanimljiviji i najrelevantniji sadržaj, ali posebnu pozornost i dalje ćemo posvetiti tome da se svi zajedno dobro zabavljamo - rekao je social media manager 24sata Bojan Rodik .
Sve koji još nisu ovom prilikom pozivamo da lajkaju Facebook stranicu 24sata i postanu dio zajednice koja ruši sve rekorde.