Na prvu javnu prezentaciju planova svoje tvrtke Boring Company, Elon Musk je zakasnio pola sata.
- Zapeli smo na prokletoj 405 (autocesta u Los Angelesu, op.a.) - izjavio je Musk čim se popeo na pozornicu.
Upravo je to i jedan od glavnih razloga zbog kojih je krenuo u gradnju tunela, koji bi trebali ponuditi brzi transport kroz gradove, ali i među američkim gradovima. Musk je u četvrtak predstavio specifikacije, inženjerske detalje i odgovarao na pitanja o planu izgradnje 3,37 dugačkog testnog tunela.
- Ovaj projekt, objasnio je Musk - omogućit će da Boring Company identificira glavne izazove iskapanja tunela u ovom dijelu Los Angelesa s obzirom na sastav tla. Mrežom tunela Loop Musk želi riješiti prometne izazove gradskog prijevoza, dok je Hyperloop zamišljen za putovanja na dužim relacijama i pri znatno većim brzinama.
- S autocestama smo došli do krajnjih granica svojih kapaciteta - kazao je, dok je maskota kompanije puž Gary, u tišini puzao po svojem terariju u obliku ananasa, smještenom pokraj Muska. (Musk želi da mašinerija za kopanje tunela pobijedi Garyja u utrci).
U intervjuu koji je dao za TED Talk, Musk je objasnio da se puž kreće 14 puta brže nego njihov stroj za bušenje. U planu im je da unaprijede strojeve do te razine da se kopa brže nego što se Gary kreće, što bi pomoglo u smanjivanju troškova i utjecalo na ekonomsku isplativost tunela, piše Inverse.
'U tunelima možete imati stotine traka. Ne postoje ograničenja', ustvrdio je Musk.
Nakon što se na Twitteru požalio na promet u Los Angelesu, Musk je osnovao Boring Company i počeo kopati tunel ispod parkirališta sjedišta njegove kompanije SpaceX u gradu Hawthorneu u Kaliforniji.
Mrežom tunela koje namjerava izgraditi, Musk želi potpuno promijeniti prometnu infrastrukturu. Pritom je obećao da će potpuno promijeniti sustav bušenja, kazavši da će njihova nova tehnologija omogućiti 15 puta brže i deset puta jeftinije kopanje tunela.
Prema njegovoj viziji, tunel bi povezao stadion Dodger i Međunarodnu zračnu luku Los Angeles, a putovanje bi trajalo samo deset minuta i stajalo jedan dolar. Vožnja automobilom na toj relaciji sada može trajati i duže od sat vremena. To bi bila tek prva faza u izgradnji mreže tunela koja bi povezivala sve dijelove grada.
Sustav tunela funkcionirat će tako da će se ljudi u kapsulama spustiti u tunel i tim putem stići na željenu destinaciju, a kapsule će dostizati brzinu od 200 km/h. Sustav je namijenjen prijevozu ljudi i vozila, no pješaci i biciklisti imat će prednost pred automobilima.