Honda Civic je redizajnom dobila mnogo, a najveći dobitak je atraktivniji izgled. To posebno vrijedi za testirani model Sport koji se izdiže agresivnijim prednjim i stražnjim dijelom te agresivnim crvenim detaljima u kombinaciji s bijelom bojom. No pod poklopcem motora nema niti traga agresiji.
Za pogon je zaslužan provjereni benzinski motor od 1.8 litara koji razvija 142 KS. Za iskonske “hondaše” ovaj motor je dobar odabir, no ostali bi mogli biti malo iznenađeni. Danas kada je većina motora turbo koncepcije ovaj agregat koji oživi tek na visokim okretajima već je pomalo egzotika. Da bi pokazao svoj puni potencijal potrebno ga zavrtjeti do iznad 6500 okretaja, u suprotnom ostaje dojam da je njegova snaga manja od deklarirane. No ovo je sasvim tipično za Hondine benzinske motore i pravi obožavatelji japanske marke to smatraju plusom. No vozite li umjereno i štedljivo, ovaj problem nećete niti zamijetiti, a oduševit ćete se iznimno mirnim i tihim radom (vjerojatno najtišim u klasi), vrhunskim komforom vožnje, preciznim upravljačem i mjenjačem te ostalim voznim karakteristikama.
S nogu baca i prostranost te varijabilnost koja je bez konkurencije. Oprema Sport je i dosta bogata, tako da vozaču i putnicima ništa ne nedostaje. Redizajnom je Civic dobio navigaciju i napredni sigurnosni sustav ADAC koji upozorava na nadolazeće aute prilikom vožnje unatrag te na mogućnost naleta na vozilo ispred, a po potrebi i automatski koči. Testirana Honda Civic opravdano spada među najskuplje aute u klasi, a onima koji nisu izraziti “hondaši” preporučili bi da ipak razmisle o dizelskom modelu koji je neznatno skuplji.
Tvornički podaci:
masa: 1336kg
dimenzije: 437x177x147 cm
obujam: 1798 ccm
snaga: 104 kW/142 KS
ubrzanje (0-100km/h): 9,4 s
najveća brzina: 215 km/h
potrošnja: 6,1 l /100 km
cijena: 203.900 kn (testni model) 199.900 kn (bez doplata)
Civic 1.8 i-VTEC Sport u seriji ima multimedijski touchcreen uređaj s navigacijom, alu naplatke 17 inča, ADAS sustav za pomoć u vožnji, automatsku klimu...