To je to što me zanima!

Montezemolo: Ferrari neće raditi SUV-ove niti limuzine

Predsjednik Ferrarija u odlasku, Luca di Montezemolo, rasvijetlio je donekle budućnost tvrtke izjavivši da Ferrari neće raditi SUV-ove, limuzine niti motocikle
Vidi originalni članak

Porscheovi fanovi u prošlom tisućljeću nisu ni sanjali da bi njihova omiljena marka preplaćena na sportske automobile sa stražnjim pogonom mogla proizvesti glomazni SUV poput Cayennea, zaljubljenici u brzinu teško da su sanjali da će jedan superautomobil poput Audija R8 pokretati dizel motor, baš kao što tifosi vjerojatno nisu zamišljali ultimativni Ferrari kao hibrid

No vremena s mijenjaju i ništa više nije sveto - pa Volkswagen je upravo ugradio motor iz Ducatija u viziju svog sportskog automobila! Takva sudbina neće zadesiti Ferrari, barem ako je vjerovati Luci di Montezemolu koji odlazi s mjesta šefa Ferrarija. Na svojoj posljednjoj tiskovnoj konferenciji rekao je da Ferrari neće imati model s četvora vrata ili SUV te da će se i dalje fokusirati na rasne sportske automobile s dvoja vrata.

Ferrari

Također je odbacio glasine o mogućnosti proizvodnje motocikla s propetim konjićem koje su se pojavile kada je Ferrari patentirao dvocilindrični V motor

Nasljednik Montezemola Sergio Marchionne, izjavio je da je zadovoljan trenutnom proizvodnjom koja dostiže 7200 primjeraka godišnje, a kao cilj kompanije je postavio povratak Scuderije Ferrari na vrh u Formuli 1.

Ferrari

Idi na 24sata

Komentari 17

  • DRGR 07.10.2014.

    Nikad ne reci nikad

  • brazzer 07.10.2014.

    Nestala je kvaliteta, detalji, preciznost. Danas su auti sama plastika, hoces iznutra, hoces izvana. Nema onof finog šmeka. Nekada si je i radnik i bogataš kupovao lijep i kvalitetan auto, a danas radnik kupuje plasticariju, a bogatasi nemaju ukusa pa i oni voze plastiku, samo skuplju. Pogledajte nase ceste. Svaki skuplji auto je u pravilu njemacke proizvodnje sa predimenzioniranim felgama kao da britanski i americki ne postoje.

  • 06.10.2014.

    još uvjek ima proizvođača koji se fokusiraju na samo jedno i u tome su najbolji dok ima i onih poput bmw mečka audi koji su počeli radit kruške i jabuke, još uvjek se divim mazdi jedini od tih većih proizvođača za mase koji su ostali vjerni atmosverskim motorima i teško se prilagođavaju promjenama, svaka čast

Komentiraj...
Vidi sve komentare