Više nema pravih terenaca? Netočno, iako su SUV-ovi postali pitomi i preskupi za terenske ekshibicije, tu su pick-up automobili, koji još slijede terensku filozofiju.
L200 tako ima sirovi pogon na sve kotače koji se bez previše uplitanja elektronike uključuje ručno kad to zatreba. Tu je i blokada središnjeg diferencijala za teže prepreke te reduktor mjenjača za ekstremne situacije. Oduševljava i velika udaljenost od podloge.
U unutrašnjosti je L200 prostran i uređen poput skupljeg obiteljskog auta, no osjećaj u vožnji cestom je ipak pomalo “teretni”. No to ga ne sprečava da žustro ubrzava i pojuri gotovo 180 km/h. Veliki otvoreni teretni prostor pogodan je za svaki posao ili hobi aktivnost.
TVORNIČKI PODACI
masa: 1805 kg
dimenzije: 521x179x178 cm
obujam: 2442 ccm
snaga: 133 kW/181 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,9 s
najveća brzina: 179 km/h
potrošnja: 7,2 l /100 km
Testirani Mitsubishi L200 2.4 DI-D DoubleCab Intense u opremi ima automatsku klimu, 17” alunaplatke, kameru za vožnju unatrag, 6,1” dodirni zaslon...
cijena: 327.439 kn (testni model) 322.439 kn (bez doplata)