Redizajnirana E-klasa je predstavljena tijekom ožujka, a dva mjeseca kasnije obnovljene su i njene Coupe te Cabriolet verzije. Dizajn prednjeg dijela oba automobila je poprilično promijenjen. Oblik maske je potpuno drugačiji, svjetla su uža, odbojnik je malo modificiran. Straga pak nije mijenjano gotovo ništa, samo detalji na svjetlima. Tu su i novi naplatci te četiri nove boje.
Promjene u unutrašnjosti su također minimalne, a novosti su uglavnom praktične, a ne dizajnerske prirode. Tu je tako adaptivno namještanje novih sjedala koja se automatski prilagođavaju visini vozača.
Redizajnirani modeli E-klase također su dobili nove sustave za pomoć u vožnji, novi upravljač osjetljiv na dodir te najnovija generacija MBUX sustava. U seriji su dva spojena zaslona promjera 10,25 inča, a uz nadoplatu mogu se dobiti i veći promjera 12,3 inča.
Zbog težnje za što nižim emisijama CO2 i štetnih tvari i Mercedes se s ovim automobilima priključio trendu te je elektrificirao svoje benzinske motore. Na početku će se za oba modela nuditi tri benzinska motora u kombinaciji s 48V mild hibrid sustavom. Oni razvijaju 197, 258 i 272 KS, a dodatnu snagu daje 14 KS snažan elektromotor kod dva slabija modela i elektromotor od 22 KS u snažnijem šesterocilindrašu. Nude se i dva dizelaša, sa 194 i 340 KS, no oni za sada nemaju hibridni sustav.
Prodaja obnovljenih E-klasa Coupe i Cabriolet započet će na jesen, a cijene se za sada ne znaju.