U novoj S-klasi koja stiže još ove godine bit će ugrađena druga generacija MBUX s mnogo naprednijim hardwareom i softwareom. Mercedes je ovaj sustav predstavio u futurističkoj maketi vozila, pa je jasno da ovo ne predstavlja kompletnu unutrašnjost S-klase, no MBUX bi trebao izgledati upravo ovako.
Unutrašnjost će biti potpuno digitalizirana, a MBUX mnogo moćniji, s više funkcija i brži. Auto će imati čak pet velikih zaslona za upravljanje svim funkcijama. Zaslon ispred vozača omogućava dubinski 3D pogled, a straga će biti moguće instalirati čak tri zaslona s kojima će se moći upravljati i navigacijskim sustavom. Sadržaj tih zaslona moći će se dijeliti i na zaslone drugih putnika.
Najimpresivniji je središnji dodirni zaslon kojeg će Mercedes nuditi i s OLED tehnologijom. Njime će se upravljati većinom funkcija automobila i stoga će nova S-klasa imati čak 27 klasičnih tipki manje. Na zaslonu su i komande klima uređaja. Sustavom se može upravljati dodirom, pokretima ruke i glasom.
Mercedes će nuditi i dva tipa napredna head-up zaslona s projekcijom na vjetrobransko staklo. Skuplja verzija nudit će i proširenu stvarnost. Mercedes se hvali da je ovo najnapredniji HUD u autoindustriji s visokom rezolucijom i tehnologijom kakva se primjenjuje na naprednim projektorima u kinima.
Umjetna inteligencija MBUX-a stalno ući te može predvidjeti želje i namjere vozača i putnika. Naime kamere i senzori u vozilu reagiraju na pokrete glave, ruku i govor tijela te reagiraju odgovarajućom funkcijom. Primjerice, kad vozač preko ramena pogleda prema stražnjem staklu automatski se aktivira zaštitna zavjesa za sunce, a traži li nešto na suvozačevom sjedalu u mraku automatski se pali svjetlo. Da bi odabralo koji retrovizor želite namjestiti dovoljno ej samo direktno pogledati u njega, krovni otvor može se otvoriti bez dodira, samo pokretom ruke.