Oba automobila su podjednako veliki, prostrani, luksuzni i brzi, oba imaju automatske mjenjače i pogon na sve kotače te top opremu, a podjednako i koštaju. Ipak, iako je na papiru sve nevjerojatno slično, Koleos i CX-5 imaju potpuno drugačije karaktere.
Iako je Koleos nešto duži, velika razlika u ponudi prostora na stražnjoj klupi nije primjetna, prtljažnici su s 506 litara kod Mazde i 498 litara kod Koleosa gotovo identični. Dizajnerski su oba impresivna, izvana imaju i goleme naplatke od 19 inča, no nisu slični. Dok je Mazda više agresivnija, Koleos igra na eleganciju.
I iznutra su razlike velike. Kod Mazde je sve nekako urednije i konzervativnije, a kod Koleosa razigranije i u neku ruku vizualno impresivnije. Posebno se to odnosi na veliki zaslon u sredini i nevjerojatno udobna sjedala, bolje reći fotelje koje dolaze u kombinaciji s top opremom Initiale Paris. Oba auta imaju električno pokretana sjedala u koži, moćni Bose audio sustav i gotovo svu opremu koju možete zamisliti, no Koleos je nešto luksuzniji. Njegova sjedala su, primjerice, i hlađena, a to vrlo dobro dođe ljeti, kad se koža užari.
U pogledu voznih svojstava gotovo je sve na strani Mazde. Mnogo se ugodnije vozi, osjeti se manja masa, naginjanja u zavojima su blaža, upravljač precizniji, a mjenjač bolji (Renault koristi CVT, a mazda klasični automatik). U pogledu komfora ovjesa gotovo da nema razlike, no Koleos je zbog osjetno većeg razmaka od tla potencijalno bolji terenac. Odabir je na kraju stvar ukusa.
MAZDA CX-5 | RENAULT KOLEOS |
masa: 1535 kg | masa: 1747 kg |
dimenzije: 455x184x168 cm | dimenzije: 467x184x167cm |
obujam: 2191 ccm | obujam: 1995 ccm |
snaga: 129 kW/175 KS | snaga: 130 kW/175 KS |
ubrzanje (0-100km/h): 9,5 s | ubrzanje (0-100km/h): 9,5 s |
najveća brzina: 206 km/h | najveća brzina: 201 km/h |
potrošnja: 5,8 l/100 km | potrošnja: 5,9 l/100 km |
cijena: 359.784 kn (testni model) 353.284 kn (bez doplata) | cijena: 349.780 kn (testni model) 339.900 kn (bez doplata) |