To je to što me zanima!

Mazda vs. Renault: Dvoboj za one koji žele najviše od SUV-a

Iako su na papiru slični, Koleos i CX-5 imaju drugačije karaktere. Dizajnerski su oba impresivna, a dok je Mazda agresivnija, Koleos igra na eleganciju
Vidi originalni članak

Oba automobila su podjednako veliki, prostrani, luksuzni i brzi, oba imaju automatske mjenjače i pogon na sve kotače te top opremu, a podjednako i koštaju. Ipak, iako je na papiru sve nevjerojatno slično, Koleos i CX-5 imaju potpuno drugačije karaktere.

Iako je Koleos nešto duži, velika razlika u ponudi prostora na stražnjoj klupi nije primjetna, prtljažnici su s 506 litara kod Mazde i 498 litara kod Koleosa gotovo identični. Dizajnerski su oba impresivna, izvana imaju i goleme naplatke od 19 inča, no nisu slični. Dok je Mazda više agresivnija, Koleos igra na eleganciju.

I iznutra su razlike velike. Kod Mazde je sve nekako urednije i konzervativnije, a kod Koleosa razigranije i u neku ruku vizualno impresivnije. Posebno se to odnosi na veliki zaslon u sredini i nevjerojatno udobna sjedala, bolje reći fotelje koje dolaze u kombinaciji s top opremom Initiale Paris. Oba auta imaju električno pokretana sjedala u koži, moćni Bose audio sustav i gotovo svu opremu koju možete zamisliti, no Koleos je nešto luksuzniji. Njegova sjedala su, primjerice, i hlađena, a to vrlo dobro dođe ljeti, kad se koža užari.

U pogledu voznih svojstava gotovo je sve na strani Mazde. Mnogo se ugodnije vozi, osjeti se manja masa, naginjanja u zavojima su blaža, upravljač precizniji, a mjenjač bolji (Renault koristi CVT, a mazda klasični automatik). U pogledu komfora ovjesa gotovo da nema razlike, no Koleos je zbog osjetno većeg razmaka od tla potencijalno bolji terenac. Odabir je na kraju stvar ukusa.

MAZDA CX-5 RENAULT KOLEOS
masa: 1535 kg masa: 1747 kg
dimenzije: 455x184x168 cm dimenzije: 467x184x167cm
obujam: 2191 ccm obujam: 1995 ccm
snaga: 129 kW/175 KS   snaga: 130 kW/175 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 9,5 s ubrzanje (0-100km/h): 9,5 s
najveća brzina: 206 km/h najveća brzina: 201 km/h
potrošnja: 5,8 l/100 km potrošnja: 5,9 l/100 km
cijena: 359.784 kn (testni model)   353.284 kn (bez doplata) cijena: 349.780 kn (testni model)   339.900 kn (bez doplata)

Idi na 24sata

Komentari 16

  • trolovođa 24.10.2017.

    Koliko neupucenih kretena... Renault koji ima jedne od najpouzdanijih motora, koji je izbacio odlicne i oku ugodne linije... Mazda je OK auto, ali kao i svi japanci, svoj vrhunac je dozivjela u 90ima. Od tada, japanci samo padaju. Hrpa neznalica komentira Renault, a "vole" japance jer je to kul i drugacije. Ne znam sta je tocno drugacije, osim losijeg dizajna, jadnijeg interijera i losijeg motora. Ali eto, treba biti drugaciji a Renault je smece, jelda? E moji skorojevici, da vi znate sto je Renault bio i sto jos uvijek je. Pojma nemate, mars u svoje rupe.

  • DamTi18cm 19.10.2017.

    Tucson vs Mazda? Dobar za Mazdu, Los za Tycsona.

  • Mishokovach 18.10.2017.

    kanturinu kao što je renault uspoređujete sa mazdom?

Komentiraj...
Vidi sve komentare