Druga generacija Mazde CX-5 jednostavno nema izrazite mane. Pa čak ni visoka cijena ne može se okarakterizirati kao mana jer se zapravo radi o vrlo velikoj vrijednosti koju dobivate za taj novac. CX-5 se po većini stvari može mjeriti i s nekim modelima koji su gotovo dvostruko skuplji.
U vožnji je auto među najboljima u klasi, kad jurite kroz zavoje gotovo da nemate osjećaj da sjedite u povišenom SUV-u. Također, kad opušteno krstarite, fascinira udobnost ovjesa i vrhunska zvučna izolacija. Ono što dodatno veseli je kvaliteta materijala i izrade koja je iznad očekivane razine. Interijer Mazde biste slobodno mogli prebaciti u neki premium SUV i njegov vozač ne bi imao što za zamjeriti.
Dobre strane auta su i živahan i uglađen veliki dizelski motor te brz, komforan mjenjač, a testna potrošnja od 7,8 litara u gradu također je dobra za ovu klasu.
Elegantna
Unutrašnjost Mazde je uredna i ergonomska kao u rijetko kojem autu. oduševljava i kvaliteta materijala dostojnih premium auta.
Praktično sučelje
Kad auto stoji, 7” zaslon je dodirni, a kad vozite, možete upravljati HMI prekidačem.
Tvornički podaci:
masa: 1674 kg
dimenzije: 455x184x168 cm
obujam: 2191 ccm
snaga: 135 kW/184 KS
0-100 km/h: 9,6 s
najveća brzina: 208 km/h
potrošnja: 5,6 l/100 km
cijena: 357.379 kn (testni model) 200.520 kn (osnovni model)
Testirana Mazda CX-5 CD184 AT AWD Revolution Top u opremi ima električno pokretana vrata prtljažnika, head-up zaslon, BOSE audio sustav, električno namjestiva grijana sjedala presvučena kožom, led prednja svjetla...