To je to što me zanima!

Mazda CX-5 na testu: Gotovo joj je nemoguće naći zamjerku

Mazda je s CX-5 pogodila u svakom pogledu. Auto je prostran, luksuzan, vrhunski se vozi i impresivno izgleda
Vidi originalni članak

Druga generacija Mazde CX-5 jednostavno nema izrazite mane. Pa čak ni visoka cijena ne može se okarakterizirati kao mana jer se zapravo radi o vrlo velikoj vrijednosti koju dobivate za taj novac. CX-5 se po većini stvari može mjeriti i s nekim modelima koji su gotovo dvostruko skuplji.

U vožnji je auto među najboljima u klasi, kad jurite kroz zavoje gotovo da nemate osjećaj da sjedite u povišenom SUV-u. Također, kad opušteno krstarite, fascinira udobnost ovjesa i vrhunska zvučna izolacija. Ono što dodatno veseli je kvaliteta materijala i izrade koja je iznad očekivane razine. Interijer Mazde biste slobodno mogli prebaciti u neki premium SUV i njegov vozač ne bi imao što za zamjeriti.

Dobre strane auta su i živahan i uglađen veliki dizelski motor te brz, komforan mjenjač, a testna potrošnja od 7,8 litara u gradu također je dobra za ovu klasu. 

Elegantna
Unutrašnjost Mazde je uredna i ergonomska kao u rijetko kojem autu. oduševljava i kvaliteta materijala dostojnih premium auta.

Praktično sučelje
Kad auto stoji, 7” zaslon je dodirni, a kad vozite, možete upravljati HMI prekidačem.

Tvornički podaci:
masa: 1674 kg
dimenzije: 455x184x168 cm
obujam: 2191 ccm
snaga: 135 kW/184 KS  
0-100 km/h: 9,6 s
najveća brzina: 208 km/h
potrošnja: 5,6 l/100 km
cijena: 357.379 kn (testni model)    200.520 kn (osnovni model)

Testirana Mazda CX-5 CD184 AT AWD Revolution Top u opremi ima električno pokretana vrata prtljažnika, head-up zaslon, BOSE audio sustav, električno namjestiva  grijana sjedala presvučena kožom, led prednja svjetla...

Idi na 24sata

Komentari 70

  • Ronse 28.11.2018.

    Vozim 5 mjeseci CX-5 Attraction dizel 150 ks,nova me koštala 240 000 kn (dobio sam popust 24 000 kn-puna cijena 264 000 kn sa tom crvenom bojom i navigacijom)17 cola mesnate gume vrlo udobne, oprema dobra-full led zakretna svijetla,grijana sjedala i volan,navigacija i još puno toga,prešao 10 000 km,potrošnja od 6-6,5 dizela (na autocesti oko 7 l-130-140 km/h). Prije 2-3 tjedna sam reklamirao nepravilan rad retrovizora (kad zaključam auto ne zatvori se dobro i do kraja-desni retrovizor) pa su mi zamijenili oba motorića retrovizora, u garanciji naravno (izgleda da nisam prvi sa tom reklamacijom). Sada je to u redu. Auto je dobar i zadovoljan sam za sada,ide i vozi se odlično. Što se tiče cijene i kvalitete,mislim da je ta cijena( 240 000 kn) korektna za ono što takav SUV pruža.

  • ban jelačić_1 26.11.2018.

    gdje je jozo da svima objasni koji auto vrijedi?

  • volimpršut 26.11.2018.

    Zamjerke će mu naći jedino ljubitelji švabskih marki vozila...koje se uz to kvare više nego najgori japanac.

Komentiraj...
Vidi sve komentare