Nakon Mazde3 i kompaktni SUV CX-30 dobio je novi Skyactiv X motor. On kombinira značajke benzinskog i dizelskog motora, vozi se poput benzinca, a troši gotovo kao dizelaš. Kod nas na testu to je bilo 7,5 l/100 km u gradu i 6,9 l/100 km u kombiniranoj vožnji što je odličan rezultat za auto koji ima čak 180 KS.
Ipak, na prvu se tolika snaga ne osjeti. Ubrzanje do 100 km/h sporije je od očekivanog i te pri međuubrzanjima na visokim brzinama primijetite da auto ima više od otprilike 130 KS. Pogon je na sve kotače, a mjenjač solidan automatski. Posebne pohvale zaslužuje ovjes. CX-30 je izuzetno udoban, uglađen u vožnji, a kad krenete u jurnjavu zavojima imate dojam da vozite klasičan niski kompakt na ne povišeni SUV.
Unutrašnjost je odlično opremljena i vrhunski ergonomska, a materijali su na razini premium auta. Ne treba zaboraviti i vanjski izgled koji je vrlo atraktivan i koje se odmah svidio kupcima. Cijena je prilično visoka, no ovo je zapravo najskuplja Mazda CX-30 koju možete kupiti. Ne trebate li pogon na sve kotače već ćete proći osjetno jeftinije.
dimenzije: 440x180x154 cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 132 kW/180 KS
0-100 km/h: 9,2 s
najveća brzina: 204 km/h
potrošnja: 5,6 l/100 km
cijena: 294.810 kn (testni model), 188.771 kn (osnovni model)
Testirana Mazda CX-30 Skyactiv-X AWD u opremi ima 18” alunaplatke, LED svjetla, head-up zaslon, 8,8” središnji zaslon, digitalne instrumente, grijana sjedala i volan, električno pokretani poklopac prtljažnika...