Mazdin kompaktni SUV dobio je novi benzinski motor sa 150 KS, koji dolazi samo uz pogon na sve kotače. Mnoge će to odbiti, no ova kombinacija je, prema našem sudu - najbolja mjera za CX-30. Auto je brz, ali vrlo miran i uglađen u vožnji.
To što motor nije turbo, ne smeta, dovoljno je živahan i elastičan i bez njega. Potrošnja na testu od 7,2 l/100 km u kombiniranoj vožnji stvarno je vrhunski rezultat za SUV benzinca s 4x4 pogonom.
Ovi Mazdu je baš užitak voziti i kad jurite zavojima ili opušteno krstarite po cesti. Ovjes je sposoban, ali i udoban, mjenjač izuzetno precizan, upravljač izravan...
Ono što posebno oduševljava je uređenje unutrašnjosti. Vrlo jednostavno, funkcionalno i ergonomsko u svakom pogledu. I sve to začinjeno vrhunskom kvalitetom izrade i materijala. Tu CX-30 nije lošiji od premium konkurencije.
Cijena je visoka, no oprema je vrhunska, pa ovaj CX-30, kad realno pogledamo zapravo pruža dobar odnos uloženog i dobivenog.
masa: 1404 kg
dimenzije: 440x180x154 cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
0-100 km/h: 9,1 s
najveća brzina: 195 km/h
potrošnja: 6,8 l/100 km
cijena: 234.125 kn (testni model), 172.085 kn (osnovni model)
Testirana Mazda CX-30 Skyactiv-G 150 AWD Plus u opremi ima LED Matrix svjetla, Bose audio sustav, alunaplatke 18”, head-up zaslon, kameru za vožnju unatrag, dvozonski klima-uređaj...