I s osnovnim benzinskim motorom CX-30 je auto koji će vas oduševiti. Pogotovo uz bogatu opremu kakvu ima testni model. Snaga motora od 122 KS nije nešto posebno, no CX-30 je užitak voziti. Ponašanje u zavoju je mnogo bolje nego kod tipičnog konkurenta, upravljač vrlo precizan, a mjenjač među najboljim ručnim mjenjačima na svijetu.
I potrošnja Skyactiv motora nije pretjerana. Okruglih sedam litara na testu vrlo je dobro za benzinca u ovoj klasi. CX-30 je dimenzijama tipičan kompaktni SUV. Izgleda dobro, a iza privlačne vanjštine krije se praktična unutrašnjost.
Ponuda prostora je solidna, no to nije najjača strana CX-30, ima i prostranijih konkurenata. S druge strane, udobnost u vožnji je vrhunska i buka niska. Oduševljavaju i ergonomija te kvaliteta materijala i izrade u unutrašnjosti. Kao da se radi o nekome modelu premium klase. I oprema oduševljava. Primjerice i upravljač je grijan,a tu je i head-up zaslon. Cijena je na razini prosjeka klase, a testni model je prilično bogato opremljen.
dimenzije: 440x180x154 cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 90 kW/122 KS
0-100 km/h: 10,6 s
najveća brzina: 186 km/h
potrošnja: 5,1 l/100 km
cijena: 225.010 kn (testni model), 173.321 kn (osnovni model)
Testirana Mazda CX-30 Skyactiv G122 u opremi ima head up zaslon, 18” alunaplatke, 8,8” zaslon, grijana sjedala...