To je to što me zanima!

Maštovit je i prostran kao Golf: Vozili smo Volkswagen T-Cross

VW sad ima pet SUV-ova u ponudi a najnoviji se zove T-Cross. Srodan je Polu, malen poput njega no u unutrašnjosti nudi mjesta kao u većem Golfu. Osnovni model s 95 KS će stajati od 128.868 kuna
Vidi originalni članak

Volkswagen je još pojačao svoju ponudu SUV-ova, sada ih je pet, a najnoviji član zove se T-Cross. Mi smo ga vozili u sklopu svjetske prezentacije na španjolskoj Mallorci i otkrili sve njegove tajne. Riječ je o najmanjem Volkswagenovom SUV-u, atraktivnom urbanom crossoveru, bez sumnje trenutno najopuštenije i najlepršavije dizajniranom Volkswagenu. 

T-Cross je srodan Volkswagen Polu, a svojom dužinom od 411 centimetara samo blago nadmašuje dužinu tipičnog gradskog automobila. S druge strane po ponudi prostora u unutrašnjosti nimalo ne zaostaje za većim Golfom. Štoviše u prtljažnik stane 385 litara što je pet litara više nego kod Golfa, no to nije sve. T-Cross ima i pomičnu stražnju klupu (do 14 centimetara) zahvaljujući kojoj se može birati želite li više mjesta na stražnjoj klupi ili u prtljažniku. Uz ovaj trik prtljažnik može narasti do 455 litara što je već na razini modela srednje klase.

T-Cross je, dakle, vrlo praktičan ali je i atraktivan. Volkswagen se kod ovog modela zaista razigrao i nije previše mario za inače pomalo konzervativna dizajnerska načela tvrtke. Posebno se to vidi na stražnjem dijelu koji je potpuno drugačiji od onog na bilo kojem drugom modelu VW-a. Nudi se vrlo široka paleta živih boja i jako razigrane kombinacije boja i dekora u unutrašnjosti. Ukratko, niti jedan VW do sada nije bio ovako “otvoren”. 

U pogledu tehnologije T-Cross nudi sve najbolje što VW trenutno ima na zalihi za ovu klasu automobila. U unutrašnjosti dominiraju prilagodljivi digitalni instrumenti te središnji zaslon osjetljiv na dodir koji ima promjer 8 inča. Sve ovo, naravno, je dio dodatne opreme.  Što se tiče sigurnosnih tehnologija i sustava za pomoć u vožnji niti jedan drugi auto u klasi nije tako dobro opremljen. 

Ponuda motora je za sada još prilično skromna. Volkswagen T-Cross nudi se samo u kombinaciji s trocilindričnim jednolitrenim benzinskim motorima koji razvijaju 95 i 115 KS. U lipnju bi ponudu trebao upotpuniti dizel snage 95 KS, a krajem godine stiže i top model s benzinskim 1,5-litrenim motorom snage 150 KS. Isprobali smo samo motore koji se trenutno nude i već u kombinaciji sa 115 KS T-Cross je vrlo dinamičan i zabavan automobil. Do 100 km/h ubrza za 10,2 sekunde i postiže maksimalnih 193 km/h. Ovjes je izuzetno sposoban, vrlo udoban pri nježnoj vožnji i čudesno prilagodljiv kada krenete u malo oštrije “manevre”. Iskreno, uopće nemate osjećaj da vozite povišeni SUV, viške nekakav mali gradski auto sa sportskim ambicijama. 

Pogona na sve kotače nema niti će ga biti, osnovni motor ima peterobrzinski ručni mjenjač, a kod onog sa 115 KS možete birati između šesterobrzinskog ručnog i DSG-a sa sedam stupnjeva prijenosa.Službeni početak prodaje u Hrvatskoj se očekuje sredinom travnja. Osnovni model, T-Cross s 1.0 TSI motorom snage 95 KS i paketom opreme Life stajat će od 128.868 kuna.T-Cross 1.0 TSI Style sa 115 KS starta od 146.511 kuna. 

Idi na 24sata

Komentari 34

  • K_vragu_sve 04.04.2019.

    Hyundai Kona za klasu je iznad ovog malog povišenog Pola a košta iste novce(120.000 kn) i sa atraktivnim dizajnom i brdom, ali baš brdom opreme već u osnovnom početnom paketu! Dok svaki VW u osnovnom paketu od dodatne opreme ima desni retrovizor i rezervnu gumu, sve drugo se doplaćuje!

  • Ivan_8102 21.03.2019.

    VW i maštovitost ne idu u istu rečenicu. Amen.

  • Rafo 21.03.2019.

    Ja sam našao podatak da će biti i varijanta s motorom 2.0 TSI, 190 KS i pogonom na sve kotače i varijanta dizel 2.0 TDI, 150 KS i pogon na sve kotače.

Komentiraj...
Vidi sve komentare