To je to što me zanima!

Malo ljetno osvježenje Škode Fabije: Promjene male, ali bitne

Fabia je jedan od najjeftinijih gradskih auta na hrvatskom tržištu, a nakon redizajna ulazi i u klub najpoželjnijih. Promjene su male, ali bitne
Vidi originalni članak

Od 1999., kad se pojavila na tržištu, Fabia je prodana u čak četiri milijuna primjeraka. Ovo je drugi najprodavaniji Škodin model u Hrvatskoj.

Prošle su četiri godine od debija aktualne, treće generacije ovog automobila te je bilo krajnje vrijeme za redizajn. Tim više što su konkurenti iz koncerna, Polo i Ibiza, u međuvremenu dobili nove napredne inačice.

Izgledom se nova Fabia ne razlikuje previše od modela prije redizajna. Prednja maska je osjetno povećana, promijenjeni su odbojnici, prednja i stražnja svjetla te drugi sitniji detalji. U unutrašnjosti su promijenjeni materijali i ploča s instrumentima.

U vožnji se Fabia ponaša vrlo dobro. Udobna je, ali se i zna nositi s oštrijom vožnjom. U ponudi su samo benzinski motori, svi od reda s tri cilindra i jednom litrom obujma. Osnovni motori nemaju turbo te razvijaju 60 i 75 KS, a mnogo potentniji i ugodniji za vožnju su turbomotori s 95 i 110 KS. Najsnažniji motor ima mjenjač sa šest brzina, kupci ostalih varijanti morat će se zadovoljiti s pet. U ponudi je i DSG automatski mjenjač, ali samo u kombinaciji s najsnažnijim motorom.

Obnovljena Fabia donosi i tri nove tehnologije pomoći u vožnji - nadzor mrtvog kuta, otkrivanje vozila koja dolaze bočno prilikom kretanja unazad i automatsko upravljanje dugim svjetlima.

Obnovljena Fabia u hrvatske salone dolazi ovih dana. Za sada se ne nudi najslabiji benzinski motor, a u ponudi su tri razine opreme specijalno prilagođene našem tržištu - Simply, Edition i Monte Carlo. Osnovni model s klimom stoji 83.971 kunu.

Oprema Monte Carlo

Top verzija Monte Carlo serijski ima panoramski stakleni krov. Tu su i naplatci od 16”, LED stražnja svjetla, Škoda Surround audio sustav posebni upravljač i nekoliko sportskih detalja. Ova razina opreme zove se tako zbog pobjede Škode na prvom reliju Monte Carlo.

Karavan s puno mjesta

I dalje je u ponudi Combi verzija s velikim prtljažnikom zapremnine 530 litara. Ovo je jedan od rijetkih karavanskih modela gradske klase. U Hrvatskoj stoji oko 4000 kuna više od klasične Fabije.

Šarolika unutrašnjost

Unutrašnjost Fabije može biti šarena, ali i konzervativna. Središnje smješten zaslon od 6,5” serijski je već od osnovnog modela. Novost je i napredna verzija infotainmenta Swing Plus.

Idi na 24sata

Komentari 28

  • ichbin2 21.08.2018.

    rjetki mali auto i karavan. sredinom 90ih su se prodavali i polo karavani i dosta ih i danas ima. nemogu razumjeti zašto danas nemožemo u hr kupiti takav polo ili recimo i corse karavani, vani ih ima puno a tu se nisu prodavale

  • 21.08.2018.

    ne sviđa mi se ovaj auto

  • davor430 21.08.2018.

    neznaš kaj je ružnije... vanjski izgled ili unutrašnjost

Komentiraj...
Vidi sve komentare