Jasno, da ovaj automobil opremljen svim što možete poželjeti u kombinaciji sa snažnim benzinskim motorom i automatskim mjenjačem ne ostavlja puno želja neispunjenima. A upravo motor je razlog za prvu veliku pohvalu. Trocilindrični benzinac je poletan, prilično mirnog rada, elastičan zbog velikog okretnog momenta od 230 Nm i vrlo štedljiv. Na testu smo trošili 6,6 l/100 km u mješovitoj vožnji i 8 l/100 km u gradu što je zapravo iznimno dobro za snažni benzinac u kombinaciji s automatskim mjenjačem. Sam mjenjač svoj posao obavlja vrlo dobro, bez trzaja i brzo, a jedini minus su mu osjetne vibracije motora i pogona prilikom zaustavljanja vozila kada imate dojam da će se automobil ugasiti. Ipak tako nešto se ne događa.
Estetska poboljšanja, odnosno novosti na karoseriji redizajniranog C4 ne upadaju u oči, no ukupno znatno osvježavaju automobil koji djeluje privlačnije. Isto tako je u unutrašnjosti koja uz ovako bogatu opremu izgleda luksuzno i prozračno. Naravno, uz luksuzne detalje poput velikog panoramskog krova i cijena je otišla u visine. Konkretno, 185.110 kn za testirani automobil mnogo je više nego što su kupci u ovoj klasi spremni dati. Stoga preporučujemo da se ne pretjeruje s dodatnom opremom, jer bez nje ovaj automobil još je dovoljno atraktivan, ima isti motor i automatski mjenjač, a stoji čak 30.000 kuna manje.
Tehnički podaci
masa: 1335 kg
dimenzije: 433x179x149 cm
obujam: 1199 ccm
snaga: 96 kW/130 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,9 s
najveća brzina: 197 km/h
potrošnja: 5,1 l /100 km
cijena: 185.110 kn (testni model) 153.930 kn (bez doplata)
Citroën C4 Shine 130 EAT6 dodatno ima Hi-Fi sustav Denon, panoramski krov, navigaciju, 17” naplatke, sustav za mrtvi kut