Sad kad se dijele poticaji, električni auti su aktualniji nego ikad. Zoe je trenutačno možda i najbolji gradski električni auto. U pogledu dosega rijetko koji se može nositi s njim. Na testu smo u gradu uz nerijetko jače stiskanje gasa trošili 12,5 kWh (oko 400 km dosega), a kad smo vozili umjereno, na otvorenoj cesti smo imali i potrošnju od 11 kWh, što u prijevodu znači i više od 450 km dosega. Ako se dobro potrudite, i 500 km s jednim punjenjem u Zoeu moralo bi biti moguće. To je i više nego upotrebljiv doseg.
Ono što Zoe ističe iznad konkurenata je mogućnost brzog punjenja i na punjačima s izmjeničnom strujom. Na takvom punjaču snage 43 ili 22 kWh konkurenti se uglavnom pune 6 i više sati, a Zoeu je dovoljno 2 sata i 20 minuta. Zoe to može jer omogućuje brzinu punjenja od 22 kWh, dok je većina konkurenata ograničena na manje od 10 kWh. čak je i Tesla Model 3 tu dvostruko sporija. Za razliku od prethodnika, Zoe se može puniti i istosmjernom strujom, a tad je vrijeme punjenja još kraće. Baterija se od 0 do 80 posto kapaciteta napuni za 45 minuta.
Novi Zoe je i mnogo brži od prethodnika. Čak 136 KS je mnogo za gradski auto i ubrzanje do 100 km/h traje samo 9,5 sekundi. U vožnji je vrlo komforan, ugodan, a i ponašanje u zavojima je bolje od prosjeka za gradsku klasu. Testni model je vrlo dobro opremljen. Top paket opreme Intense donosi alunaplatke od 16”, automatsku klimu i veliki dodirni zaslon. Uglavnom, prilično je luksuzan. Po dimenzijama i po prostranosti unutrašnjosti i prtljažnika je na razini Clia.
dimenzije: 408x173x156 cm
snaga: 100 kW/136 KS
UBRZANJE 0-100 km/h: 9,5 s
najveća brzina: 140 km/h
doseg: 386 km
baterija: 52 kWh
cijena: 259.700 kn (testni model), 189.700 kn (uz poticaje)