Novi modeli Hyundaija više nisu među najjeftinijima no ono što nude bi se moglo nazvati “best buy” opcijom. To potvrđuje i popularnost među privatnim kupcima. Naime, oduzmemo li tvrtke, Hyundai je u samom vrhu najprodavanijih marki u Hrvatskoj.
Novi i20 pokušat će zajahati val uspjeha kojeg su stvorili iznimno popularni SUV ix35 te kompaktni i30 koji spadaju među najprodavanije automobile u klasi. Jednako popularan trebao bi biti i novi gradski Hyundai koji se dizajnom približio mlađim kupcima. Atraktivni i20 s dužinom od 404 cm spada među najveće modele u klasi, a to se jasno vidi i u unutrašnjosti po vrlo prostranoj stražnjoj klupi koja uvelike nadilazi prosjek klase. Dizajn unutrašnjosti je razigran i moderan, a materijali su miks između tvrde i mekane kvalitetne plastike.
Oduševljava i udobnost ovjesa te iznadprosječno dobra izolacija od buke. Sve to ostavlja dojam da se vozite u automobilu više klase. Hyundai i kod novog i20 ostaje vjeran provjerenim benzinskim motorima obujma 1.2 litre sa 75 i 85 KS te obujma 1.4 litre sa 100 KS. Tu su i dva dizelska modela, sa 75 i 90 KS. Slabiji prema tvorničkim podacima na 100 km troši samo 3,6 l/100 km. Osnovni model i20 s motorom od 75 KS i iStart paketom opreme stoji 79.990 kuna, a za iLike paket opreme koji u seriji ima klimu, valja izdvojiti 87.990 kuna. Za početak prodaje u ponudi su i specijalni bogati paketi opreme Comfort + i Comfort Panorama sa staklenim krovom za 114.990 kuna.