To je to što me zanima!

Mali električni BMW i3 bio je kao izvanzemaljac u Zagrebu

Tijekom jednodnevnog druženja naš i3 privukao je više pogleda nego prosječni automobil tijekom godinu dana, djelomično i zbog toga što vozi potpuno nečujno
Vidi originalni članak

Prilika za vožnju novog električnog automobila koji se uopće ne prodaje u Hrvatskoj nešto je što se ne propušta, pa makar se radilo o samo nekoliko sati. BMW i3 provozali smo zagrebačkim ulicama i privukli više pažnje nego sa svim testnim automobilima ove godine. Mali simpatični gradski auto iznutra je još ekstravagantniji nego izvana. Dva zaslona, brojne neuobičajene tipke i funkcije, mjenjač, odnosno selektor za vožnju unaprijed ili unatrag nalazi se na ručici iza upravljača... Sve to zahtijeva navikavanje, no ono najvažnije, vožnja je kao i u svakom drugom autu s automatskim mjenjačem.

0-100 km/h za 7,2 sekunde

S jednom bitnom razlikom, motor i na punom gasu radi gotovo nečujno, a ubrzanja su strelovita jer već na prvi pritisak gasa BMW i3 razvija maksimalni okretni moment. Mali auto sa, za električni auto, sasvim prihvatljivih 1195 kg i velikih 170 KS, logično je - pravi sprinter. Ubrzanja su na razini sportskih automobila - 100 km/h postiže za 7,2 sekunde, na 60 km/h je za već 3,7 sekundi. Jedino ne impresionira u pogledu maksimalne brzine. Ona je zbog potrošnje energije ograničena na 150 km/h. U pogledu dometa s jednim punjenjem baterije i3 je malo razočaranje. Deklariranih 190 km se kao kod svakog električnog auta uz korištenje klime i težu nogu na gasu pretvori u 100 i manje. A to je, ruku na srce, dovoljno samo za grad. Punjenje se bez pomoći jake struje, dakle na tipičnoj kućnoj utičnici, odulji i do osam sati. Sve te boljke nestaju kad se odabere skuplji model s Range Extender sustavom, odnosno malim motorom od 647 cm3 koji doseg podiže na 300 kilometara.

Ne prodaje se u Hrvatskoj, a stoji 34.950 €

U Njemačkoj i3 na struju stoji 34.950 eura, a model s dodatnim benzinskim motorom 39.450 eura. Uz malo dodatne opreme kakva je bila ugrađena u testirani model cijena se vrlo brzo približi i 50.000 eura.

Idi na 24sata

Komentari 75

  • MatijaVidaković 14.11.2017.

    bezobrazno skupo, koliko bi ovaj automobil trebao stvarno koštati!!?????...pa koliko treba novca da se napravi elektro motor ,a koliko za motor sa unutrašnjim sagorijevanjem...,pa otkuda je elekro automobil skuplji!!?????????????

  • prika jesan ti reka 11.08.2014.

    ae boga ti ruzan je ka dinamo ka dode na poljuda!

  • MAX 2010 10.08.2014.

    ružan ko lopov.a tehnički mizeran, a skup ko RR...........ukratko rađe bih u oldtajmeru,polovnom I starom nego u ovom hitu..........

Komentiraj...
Vidi sve komentare