Nakon Opela Mokke iz koncerna GM na istoj osnovi dolazi Chevrolet Trax. Mali crossover trebao bi konkurirati Nissanu Jukeu i društvu te ulazi u koncept koji u posljednje vrijeme eksplozivno raste. Atraktivno dizajnirani Trax je dugačak 425 cm, a u unutrašnjosti ima iznenađujuće mnogo mjesta. Vesele i varijabilnost sjedala te prtljažnik od 356 litara. Kvaliteta materijala i izrade je na višoj razini nego u većini drugih Chevroleta, a posebno se ističe Multimedijski sustav MyLink koji omogućuje pristup aplikacijama s mobilnih uređaja. Uparen s iPhone ili Android telefonom uz odgovarajuću aplikaciju sustav MyLink se pretvara u uređaj za navigaciju ili slušanje internetskih radiopostaja.
Osnovni motor Traxa je 1.6-litreni benzinac sa 115 KS, a tu je i snažniji 1.4 turbobenzinac sa 140 KS te 1.7 CDTI sa 130 KS. Najbrži Trax do 100 km/h stiže za 9,8 sekundi te postiže 194 km/h. Pohvale zaslužuje ponašanje u zavojima pri agresivnoj vožnji, gdje Trax, zahvaljujući vrlo dobrom ovjesu, komunikativnom upravljaču i preciznome mjenjaču, djeluje kompaktno i stabilno kao rijetko koji drugi Chevrolet. Pogon na sve kotače koji nije u seriji osnovnog modela omogućava blaže terenske izlete pri kojima ipak smeta previše spušten prednji dio koji često grebe po podlozi. Dodatni minus je vrlo glasan i nemiran dizel, no utješna je njegova mala potrošnja od 4,5 l/100 km za izvedbu s prednjim pogonom, odnosno 4,9 l/100 km za izvedbu AWD.
Vrlo dobro opremljeni osnovni model, koji uz benzinski motor sa 115 KS u seriji ima pomoć pri kretanju na uzbrdici, tempomat i utičnicu od 230 V, stoji 132.200 kuna. Osnovni dizelski model sa 130 KS dodatno je serijski opremljen sustavom MyLink, kamerom za vožnju unatrag, alunaplatcima od 16”, parkirnim senzorima i kontrolom spuštanja na velikom nagibu te stoji 169.500 kuna. Ostale cijene bit će poznate poslije. Novi Trax na hrvatsko tržište stiže tijekom lipnja.