Citroën se u vrh svjetske automobilske industrije probio originalnim modelima i idejama. Stoga je lijepo vidjeti kako ih i u današnje vrijeme taj duh nije napustio. Novi C4 Cactus zaslužuje pohvale za originalni dizajn, ali i brojne inteligentne te hrabre ideje. Konkurent Renaultu Capturu i Peugeotu 2008 ističe se plastičnim zaštitama karoserije nazvanim airbump koje, osim što štite od oštećenja, daju autu jedinstven izgled.
Prostran i udoban
I u unutrašnjosti ima neobičnih detalja. Zračni jastuk za suvozača je tako pomaknut u krov kako bi se dobio prostraniji i praktičniji pretinac za rukavice, a u ponudi je i svojevrsna spojena prednja klupa koja povećava komfor. Unutrašnjost je iznenađujuće prostrana s obzirom na vanjsku dužinu od 416 cm, a prtljažnik prima dobrih 358 litara. C4 Cactus se u vožnji pokazao iznimno udobnim.
Cijena za pohvalu
Na testnim vožnjama u Amsterdamu i okolici posebno nas se dojmio novi trocilindrični turbomotor PureTech. On iz obujma od 1,2 litre razvija 110 KS i maksimalni okretni moment od 110 Nm. U praksi je motor i više nego dovoljno snažan za lagani Cactus (od 965 kg), a potrošnja je iznosila 5,4 l/100 km, samo 0,7 litara više od deklarirane. U ponudi je još 1,2-litreni benzinac s 82 KS te dva HDi-a s 92 i 100 KS. I cijena zaslužuje pohvalu. Osnovni model će na našem tržištu stajati 101.900 kuna. U ponudi su tri razine opreme, a prodaja u Hrvatskoj počinje poslije ljeta.