To je to što me zanima!

Mali crossover Citroën C4 Cactus je drugačiji od drugih

Novi C4 Cactus je još jedan automobil kojim Citroën dokazuje hrabrost i inovativnost. Donosi neke novosti koje do sada nismo vidjeli u svijetu automobila
Vidi originalni članak

Citroën se u vrh svjetske automobilske industrije probio originalnim modelima i idejama. Stoga je lijepo vidjeti kako ih i u današnje vrijeme taj duh nije napustio. Novi C4 Cactus zaslužuje pohvale za originalni dizajn, ali i brojne inteligentne te hrabre ideje. Konkurent Renaultu Capturu i Peugeotu 2008  ističe se plastičnim zaštitama karoserije nazvanim airbump koje, osim što štite od oštećenja, daju autu jedinstven izgled.

Prostran i udoban

I u unutrašnjosti ima neobičnih detalja. Zračni jastuk za suvozača je tako pomaknut u krov kako bi se dobio prostraniji i praktičniji pretinac za rukavice, a u ponudi je i svojevrsna spojena prednja klupa koja povećava komfor. Unutrašnjost je iznenađujuće prostrana s obzirom na vanjsku dužinu od 416 cm, a prtljažnik prima dobrih 358 litara. C4 Cactus se u vožnji pokazao iznimno udobnim.

Cijena za pohvalu

Na testnim vožnjama u Amsterdamu i okolici posebno nas se dojmio novi trocilindrični turbomotor PureTech. On iz obujma od 1,2 litre razvija 110 KS i maksimalni okretni moment od 110 Nm. U praksi je motor i više nego dovoljno snažan za lagani Cactus (od 965 kg), a potrošnja je iznosila 5,4 l/100 km, samo 0,7 litara više od deklarirane. U ponudi je još 1,2-litreni benzinac s 82 KS te dva HDi-a s 92 i 100 KS. I cijena zaslužuje pohvalu. Osnovni model će na našem tržištu stajati 101.900 kuna. U ponudi su tri razine opreme, a prodaja u Hrvatskoj počinje poslije ljeta.

Idi na 24sata

Komentari 17

  • bbbdado 19.07.2014.

    Dizajn je stvarno nešto posebno

  • kmarus 17.07.2014.

    Konačno nešto novo i drugačije .Počeli su svi sličiti jednu drugima kao jaje jajetu . Pogotovo VW i Audi i Škoda , ako si vidio jednog , vido si sve ....Unutrašnjost ovog autića je nešto najljepše što sam vidio u zadnje vrijeme ....

  • possibilis 17.07.2014.

    Pa svjetla su sve veca i istaknutija na novijim autima. Sa ciljem da se lakse ostete i da se ostecenja na autima sto skuplje naplate. Nije tajna da autoindustrija danas vise zaradjuje na dijelovima i odrzavanju nego na prodaji automobila. U svjetlu tih cinjenica bit ce zanimljivo cuti koliko stoji servis, zamjena dijelova, lakiranje, odrzavanje... ovako egzoticne karoserije.

Komentiraj...
Vidi sve komentare