Reprezentativni model korejskog proizvođača, koji je u prodaji je još od 2008. na domicilnom i američkom tržištu, napokon je u drugoj generaciji stigao u Europu. Riječ je o prestižnoj limuzini dugoj tek nešto manje od pet metara koja nudi jednak komfor i luksuz kao konkurenti sa značkom Mercedesa, Lexusa, Infinitija ili Audija. Uvjerili smo se to u kraćoj vožnji ove besprijekorno tihe, aerodinamične, prostrane, vrlo uglađene i udobne limuzine.
Genesis pokreće 3.8-litreni V8 motor od 315 KS spojen na automatski mjenjač s osam stupnjeva, a snagu prenosi na sve kotače. Usprkos masi Genesisa većoj od dvije tone, s mjesta do 100 km/h treba mu samo 6,8 sekundi, iako se ne doima tako za upravljačem ponajprije zbog odlične izolacije od buke te nježnih i uglađenih komandi. Hyundai će Genesis kod nas prodavati u potpuno opremljenoj verziji po cijeni od 600.000 kuna.
Pored moćnog hardvera koji smo već spomenuli, Genesis je opremljen i brojnim elektronskim sustavima počevši od četiri kamere koje snimaju sve oko automobila i paze da slučajno ne izađete iz voznog traka do adaptivnog tempomata koji može sam potpuno zaustaviti, ali i pokrenuti automobil.