Iako nosi nova, dvostruka svjetla koja su mu donijela više simpatičnosti, Twingo u verziji Renault Sport nije izgubio ništa od svoje agresivnosti. Štoviše - uz atraktivnu, žarkocrvenu boju i paket crnih spojlera prolaznicima jasno daje do znanja da je ovdje riječ o ljutoj jurilici.
A i vozaču, ponajprije zbog tvrdog ovjesa i izravnog upravljača i mjenjača. Ali naročito zbog motora. Iako je relativno malog obujma, reži “kao veliki”, obožava visoke okretaje i puni uši pravim sportskim zvukom.
Toliko da to smeta na autocesti, a ni štedljivost mu nije jača strana. No zato Twingo R.S. angažira i uzbuđuje vozača na način koji su mnogi moderni automobili zaboravili...
Atraktivna oprema
Testni Twingo R.S. nosi vrlo bogatu opremu koja je i podigla njegovu cijenu za gotovo 20.000 kuna. Najskuplji, ali i najatraktivniji su električni panoramski krov od 6600 kuna i podvozje Cup sa 17-inčnim GANA alu naplatcima za 6280 kuna, a tu su i RS monitor, zatamnjena stakla, dodatni spojleri...
Renault Twingo R.S. 1.6 16v
masa: 1050 kg
dimenzije: 360x169x147cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 98 kW/133 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,7 s
najveća brzina: 201 km/h
potrošnja: 6,5 l /100 km
cijena: 131.850 kn (testni model) 112.300 kn (bez doplata)
konkurencija: Mini Cooper, Suzuki Swift Sport, Ford Fiesta ST
PLUS: atraktivan vanjski izgled, bogata oprema, sjajne kočnice, izravan upravljač, agilnost i okretnost, ležanje na cesti, zvuk motora
MINUS: mala autonomija, tvrd ovjes za naše ceste, visok položaj sjedenja, velik upravljač, buka pri višim brzinama, potrošnja goriva