Nema sumnje da uspornici prometa, poznatiji kao ležeći policajci, troše i uništavaju vaš automobil. Naročito trpe dijelovi ovjesa, kugle, spone, remena, amortizeri... Ali više se troše i kočnice, spojka pa i gorivo jer ispred svakog treba usporiti, a zatim opet ubrzati. Britanci su uspjeli dokazati da se nakon samo desetak prelazaka preko ležećih policajaca može poremetiti geometrija ovjesa. Naročito kad su oni pregrubi i previsoki kao što je većina kod nas. Jer se na cestama gdje je ograničenje brzine 40 ili 50 km/h protiv svih propisa stavljaju oni oštri koji su namijenjeni parkiralištima, odnosno brzini od samo 15 km/h. I to zato što su najjeftiniji.
U pravilu je većina ležećih policajaca u Hrvatskoj nelegalna. I to ne samo zbog neadekvatnih dimenzija, nego i zbog izostanka prometne studije ili projekta kojim bi se opravdalo postavljanje. Protiv njih bi se zato mogli boriti građani prijavom inspekciji pri Ministarstvu prometa.
Ako nisu u skladu s Pravilnikom o opremi cesta i nisu propisno postavljeni, inspekcija ih je dužna ukloniti. Jer dokazati na sudu da su uspornici prometa krivi za oštećenja na vašem automobilu i pritom naplatiti štetu gotovo je nemoguće.
Gumeni kockasti Kockasti uspornici su najgora vrsta. Oštrih su rubova i previsoki jer su namijenjeni parkiralištima, ali se kod nas postavljaju posvuda jer su najjeftiniji. Ispred njih se treba zaustaviti i popeti oprezno kao na rubnik.
Gumeni zaobljeni Zaobljena verzija armirano-gumenih uspornika blaža je prema ovjesu vašeg automobila, a postavljanje treba zahvaliti niskopodnim autobusima. Unatoč tome, prelazite ih s brzinom manjom od 30 km/h.
Vibracijske trake imaju više zvučni efekt i nisu toliko razorne za ovjes koliko pravi ležeći policajci. Ipak, postavljene u zavoju mogu uzrokovati izlijetanje prebrzih vozila čiji je ovjes već uništen ležećim policajcima.
Trbušasti ležeći policajci možda jesu stari i visoki, no apsolutno su najblaži za ovjes, a pritom i najučinkovitiji u smanjenju brzine. Prođete li ih prilagođenom brzinom neće biti problema. Ovakvi bi trebali biti svi uspornici.
Visoke trake - Kratke betonske ili čelične trake su protiv svih propisa. Uništavaju ovjes i zbog visine su vrlo neugodne. Najbolje im je prići snažnim kočenjem i puštanjem kočnice tik prije izbočine kako bi se prednji kraj podigao.
Betonski jastuci Zaobljeni betonski jastuci su bolje rješenje, no njihov središnji dio završi pod automobilom prije nego što se stražnji kotači popnu pa znaju zakačiti karter, a time i potencijalno uništiti motor. A to je vrlo skupo.