Usprkos isprva vrlo dobrim prodajnim rezultatima, Yugo 45 na kraju je došao na loš glas i završio na vrhu većine lista najlošijih automobila ikad proizvedenih.
Mnogi koji su imali priliku voziti ga 29. listopada 1980. godine, kad je izašao na tržište, složit će se da je takva ocjena legendarnog automobila potpuno neopravdana.
- Bio je živahan, dobrih performansi. Stotku je hvatao za 20,1 s i mogao potegnuti 135 km/h, a trošio korektnih 6-7 litara. Išao je kao osnovni Opel Kadett i Ford Escort, pružao malo manje temperamenta od osnovnog Volkswagen Golfa - slažu se stručnjaci s Autoportala.
Kultni auto bio je jugoslavenska izvedenica Fiata 127, Europskog automobila 1972. godine, i došao je kao zamjena za Fiću kako bi se jugoslavenski vozni park modernizirao. Nastao u pogonima kragujevačke Crvene zastave, Yugo se 1985. pokušao probiti na američko tržište. I uspio je. Ne samo da se dobro prodavao nego su ga iskoristili u mnogim američkim filmovima, među kojima su najpoznatiji “Tko je ubio Monu” i “Umri muški”.
Izvozili su ga i u Njemačku, Francusku, Poljsku, SSSR i Veliku Britaniju, a tamo su ga i najviše kritizirali, iako je bio suvremeniji i kvalitetniji od većine drugih istočnoeuropskih automobila. Nakon izbijanja rata i raspada Jugoslavije Crvena zastava gubi velik dio kooperanata jer su mnogi dobavljači bili iz drugih republika, koje su tad postale samostalne države. Proizvodnja malih serija nastavila se do 11. 11. 2008., kad je izašao zadnji.