Entrio želi od vodeće hrvatske ticketing platforme postati lider u regiji, a zbog toga su pokrenuli crowdfunding kampanju na Funderbeamu, platformi za investiranje i trgovanje udjelima startupa. Već u prvom danu ostvarili su više od polovice osnovnog cilja i prikupili 60.000 eura. Cilj im je skupiti do 150.000 eura za što će dati 5 do 8 posto udjela budućim vlasnicima, rekli su u srijedu na predstavljanju kampanje.
Startup koji je pokrenut 2011. godine iz jedne sobe kao studentski projekt, danas je postao tvrtka preko koje se organiziralo više od 940 različitih događanja te prodaju više od 190.000 ulaznica godišnje.
- S obzirom na rekordne financijske rezultate u 2017. i rast prihoda od 100% u odnosu na prethodnu godinu, zaključili smo da je pravi trenutak za međunarodno širenje, razvoj novih usluga i jačanje tržišne pozicije. Kako bi to ostvarili, odlučili smo se za privlačenje dodatnog kapitala putem platforme Funderbeam, koja će nam ubrzati razvoj i omogućiti osvajanje novih tržišta - izjavio je Berislav Marszalek, osnivač Entria.
Jedan od najnovijih projekata koji su pokrenuli lani je bilo i cashless plaćanje na različitim festivalima, a kako nam je rekao Marszalek, na kampanju i privlačenje investicija odlučili su se jer žele ubrzati tempo rasta koji je i ovakav organski jako dobar.
Svi koji će ući u Funderbeam kampanju i investirati u Entrio sudjelovat će u godišnjoj isplati dobiti i mogućoj zaradi u slučaju prodaje kompanije. No mogu i trenutno trgovati kupljenim udjelima na Funderbeamovoj digitalnoj burzi koja se temelji na blockchainu. Funderbeam SEE inače je prije dvije godine osnovan u Zagrebu u suradnji Funderbeama i Zagrebačke burze.