Ugledni britanski automobilski magazin Autocar prvi je došao do detaljnijih informacijama o novom Bugatti Veyronu. Novi model trebao bi imati hibridni pogon zasnovan na aktualnom W16 motoru obujma osam litara. Snaga bi trebala iznositi 1500 KS, ubrzanje do 100 km/h trajati 2,3 sekunde, a maksimalna brzina iznositi 460 km/h. Volkswagen grupa već je potvrdila da bi nova generacija Bugattija trebala stići 2016. i da će biti veliki korak naprijed u odnosu na prethodnu. No ubrzo je stigao odgovor iz američkog Hennesseya, koji trenutačno drži svjetski brzinski rekord. Novi Venom F5 trebao bi biti još brži.
Teksaški Hennessey Venom GT na pisti NASA-ina Kennedy Centra nedavno je postigao 435,4 km/h i tako neslužbeno svrgnuo Bugatti Veyron s trona najbržih na svijetu. I s nasljednikom Venomom F5 namjeravaju učiniti isto. Naime, čim je VW grupa objavila namjere da 2016. predstavi nasljednika Veyrona, Hennessey je u javnost izašao sa svojim novim modelom koji bi trebao biti još brži. F5 u nazivu je oznaka za najjaču kategoriju tornada.
Za razliku od Bugattija, Hennessey ne koristi hibridnu tehnologiju. Automobil bi trebao pokretati 7-litarski V8 s dva turbopunjača, dok će karoserija u potpunosti biti izrađena od karbonskih vlakana. Čitav automobil bi tako trebao težiti manje od 1300 kilograma. U odnosu na aktualni GT, F5 bi trebao biti aerodinamički poboljšan i dizajnerski promijenjen. Planira se proizvodnja oko 30 primjeraka koji će stajati oko sedam milijuna kuna bez davanja. Prvi kupci bi svoj Venom F5 trebali preuzeti 2016. Osjetno moderniji, ali i kompliciraniji Bugatti na tržište stiže iste godine, a trebao bi biti mnogo skuplji, oko 15 milijuna kuna bez davanja.
Nova sezona lova na brzine je otvorena, a jedini veliki problem s kojim će se proizvođači susresti bit će gume. Aktualni specijalni cestovni pneumatici za Veyrona se na brzinama iznad 400 km/h raspadaju za desetak minuta, a na 460 km/h bit će još gore.