To je to što me zanima!

Korejska senzacija: Kia Niro napokon stigla i u Hrvatsku

Novi Niro smo na svjetskoj prezentaciji vozili još prošlog ljeta, a na naše tržište dolazi sa zakašnjenjem jer Kia jednostavno nije mogla pokriti veliku potražnju na glavnim tržištima
Vidi originalni članak

Toyota je dvadesetak godina kroz četiri generacije  razvijala svoj Prius da bi ga učinila najboljim hibridom na svijetu, a Kia je praktično iz prve lansirala automobil koji nije ništa lošiji. 

To, ali i činjenica da su trendovski hibridnu tehnologiju spojili s jednako trendovskim SUV-crossover oblikom tehnologije tjera nas da im skinemo kapu. Nakon dugo čekanja Niro je konačno stigao i u naše prodajne salone. Hibridni pogon koji ima benzinski 1,6-litreni motor od 105 KS i električni od 44 KS kombinirano razvija 141 KS, no snaga se, za razliku od većine drugih klasičnih hibrida, ne prenosi putem napornih CVT mjenjača, nego najmodernijeg automatika s dvostrukom spojkom i šest brzina. Zbog toga je Niro tiši i ugodniji prilikom agresivnije vožnje ili naglog ubrzanja, poput manevra pretjecanja, a i performanse su bolje.

Baterija hibridnog sustava puni se prilikom kočenja ili pomoću benzinskog motora, a elektromotor je sposoban pokretati vozilo i pri brzinama do 120 km/h, što je osjetno više nego kod klasičnih Toyotinih hibrida. Ipak, za razliku od Priusa i društva iz Toyote, Niro nema i prekidač za čistu električnu vožnju, nego se najbolje snalazi kad električni i benzinski motor surađuju po potrebi. Pritom u realnim uvjetima uz blažu vožnju troši oko 4,5 do 5 litara na 100 km u gradu.

Niro oduševljava i sustavima za pomoć u vožnji, a zahvaljujući automatskom održavanju voznog traka, kočenju i ubrzavanju, na autocesti može voziti i samostalno. Osim toga, za razliku od većine hibrida na tržištu smije vući prikolicu. Osnovni model LX Fun je vrlo dobro opremljen i donosi stražnje parkirne senzore, dvozonsku automatsku klimu i 16” alunaplatke te stoji  200.490 kuna, što je gotovo identično cijeni osnovnog Priusa. Top model s aktivnim tempomatom, 8” touchscreenom, bežičnim punjačem za mobitele, JBL audio sustavom i 18” naplatcima stoji 242.490 kuna što je definitivno best buy prilika među hibridima. 

Idi na 24sata

Komentari 51

  • VitoBH 04.03.2017.

    Čekam da 24sata potvrde vijest koju sam upravo pročitao u Novom listu da u prva tri mjeseca prodaje automobila u Hrvatskoj nema niti jednog Renaultovog modela među prvih 5. Sve se vraća, sve se plaća, sve što se otme mora kad tad da se vrati ovako ili onako.

  • MAX 2010 03.03.2017.

    stvar ukusa i preferencija,ali cijenu svi razumiju a ona je preprenadrukana.......Dok su to bila jeftinije varijante evropskih auta još je bilo interesantno ali sada su sa svime po klasama u vrhu po cijeni. Dijelovi su neminovno skuplji,(dakle održavanje) a garancije nisu ništa bolje (dapače) pa treba biti freak koreanaca da bi ga kupio.!

  • alcapone123 03.03.2017.

    Kia se sigurno kvari manje od švabskih autiju....

Komentiraj...
Vidi sve komentare