Toyota je dvadesetak godina kroz četiri generacije razvijala svoj Prius da bi ga učinila najboljim hibridom na svijetu, a Kia je praktično iz prve lansirala automobil koji nije ništa lošiji.
To, ali i činjenica da su trendovski hibridnu tehnologiju spojili s jednako trendovskim SUV-crossover oblikom tehnologije tjera nas da im skinemo kapu. Nakon dugo čekanja Niro je konačno stigao i u naše prodajne salone. Hibridni pogon koji ima benzinski 1,6-litreni motor od 105 KS i električni od 44 KS kombinirano razvija 141 KS, no snaga se, za razliku od većine drugih klasičnih hibrida, ne prenosi putem napornih CVT mjenjača, nego najmodernijeg automatika s dvostrukom spojkom i šest brzina. Zbog toga je Niro tiši i ugodniji prilikom agresivnije vožnje ili naglog ubrzanja, poput manevra pretjecanja, a i performanse su bolje.
Baterija hibridnog sustava puni se prilikom kočenja ili pomoću benzinskog motora, a elektromotor je sposoban pokretati vozilo i pri brzinama do 120 km/h, što je osjetno više nego kod klasičnih Toyotinih hibrida. Ipak, za razliku od Priusa i društva iz Toyote, Niro nema i prekidač za čistu električnu vožnju, nego se najbolje snalazi kad električni i benzinski motor surađuju po potrebi. Pritom u realnim uvjetima uz blažu vožnju troši oko 4,5 do 5 litara na 100 km u gradu.
Niro oduševljava i sustavima za pomoć u vožnji, a zahvaljujući automatskom održavanju voznog traka, kočenju i ubrzavanju, na autocesti može voziti i samostalno. Osim toga, za razliku od većine hibrida na tržištu smije vući prikolicu. Osnovni model LX Fun je vrlo dobro opremljen i donosi stražnje parkirne senzore, dvozonsku automatsku klimu i 16” alunaplatke te stoji 200.490 kuna, što je gotovo identično cijeni osnovnog Priusa. Top model s aktivnim tempomatom, 8” touchscreenom, bežičnim punjačem za mobitele, JBL audio sustavom i 18” naplatcima stoji 242.490 kuna što je definitivno best buy prilika među hibridima.